پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۴۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
ماجراهای علی مطهری، صادق زیبا کلام و اظهار نظرات بعد آن به مشغولیات مردم در این شرایط اقتصادی اضافه شده است، اما هدف بازیگردانان چیست، در ادامه تحلیل یکی از طلبه های فعال آمده است.

شعارسال: از اینکه علی مطهری و زیبا کلام شده اند محبوب جریان اصلاحات ! و هر روز از سر و کول صفحه اول روزنامه هایشان بالا میروند نباید تعجب کرد . اینها به مختصات بازی رسانه ای کاملا آگاهند. این جریان بی خودی کسی را محبوب یا مغضوب نمی کند . چرا که اینها همان جریانی هستند که روزی اگر منافعش ایجاب کند تمام قد به مخالفت با هاشمی بر می خیزد و روزی دیگر با او متحد می شود.

علی مطهری اگر عاقل باشد هیچ گاه با طنابی اینچنین خطرناک به چاه نمی رود.

راستی چرا اصلاح طلبان علاقه ای به پی گیری ماجرای ۸۰۰۰ میلیارد صندوق ذخیره فرهنگیان ندارند یا چرا حقوق ها و فیش های نجومی به اندازه علی مطهری توان فتح گیشه مطبوعات نارنجی را ندارد؟!!

هر چه هست با زنجیره ای در آوردن حوادث کم اهمیتی مثل سخنرانی علی مطهری و تبدیل کردن آن به مساله مهم روز ! در حالی که موضوعات مهم و مورد نیاز جامعه به فراموشی سپرده شده است میتوان سر مردم را گرم کرد!

موضوعات مهمی نظیر :

فساد ۸۰۰۰ میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان

ماجرای فیش های نجومی مدیران ارشد دولتی

دستاوردهای تقریبا انگشت شمار برجام

تصویب طرح های جدید تحریمی ایران

رکود بی سابقه در کشور

تعطیلی فله ای کارخانه ها و کارگاه های تولیدی در کشور

کاهش شدید قدرت خرید مردم

افزایش بی صدای بهای آب، برق، گاز ،تلفن و برخی خدمات دولتی

تعطیلی بیشتر طرحهای عمرانی کشور

و .....

به راستی اهمیت سخنرانی علی مطهری و آزادی بیان مورد ادعا بیش از این موضوعات ذکر شده هست ؟

نکته :

جریان اصلاحات با مدیریت زمانی و اجرای متناوب طرح هایی همچون سخنان زیبا کلام یا ماجرای سخنرانی علی مطهری و مسائل دیگر در صدد است تا افکار عمومی را منحرف کند و تا زمان انتخابات فرصت را در دست بگیرد . از اینرو باید منتظر باشیم و ببینیم که ماجرای سیاسی آینده پس از فروکش کردن جریان اخیر چه خواهد بود!

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری خمین نیوز ، تاریخ انتشار خبر 13 آذر 1395، کدمطلب: ۸۰۰۰ ،www.khomeinnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین