پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
استاندار آذربايجان غربي گفت: در حوزه های مختلف صنعتي، معدني، گردشگري، توليدي، كشاورزي و انرژي دارای پتانسیلهاي فراوانی برای سرمایه گذاری است.
شعار سال : قربانعلی سعادت در دیدار با هیات سرمایه گذاری چینی در سالن جلسات حوزه استاندار با بيان اينكه از سرمايه گذاران خارجي براي فعاليت در استان استقبال و حمايت مي‌كنيم، افزود: در شهرستان سلماس يك منطقه ويژه اقتصادي ايجاد خواهد شد كه فرصت و ظرفيت بسيار مناسبي براي سرمايه گذاران خارجي است كه در رابطه با فعاليتهاي مختلف مانند تکنولوژی و فن آوری، صنايع پشتيبان كشاورزي، ماشين آلات صنعتي و فرآوري سنگ هاي معدني سرمايه گذاري كنند.

استاندار آذربايجان غربي تصریح كرد: منطقه ويژه اقتصادي كه در سلماس ايجاد مي شود داراي مشوق ها و معافيت هاي مالياتي براي سرمايه گذاران است كه اين امر در تامين امنيت سرمايه گذاري و بازگشت سرمايه بسيار موثر خواهد بود.

وي اظهار كرد: به دليل عدم وجود تكنولوژي مناسب جهت فرآوري سنگ هاي معدني در استان، خام فروشي در اين محصول صورت مي‌گيرد لذا از سرمايه گذاران خارجي براي سرمايه گذاري در زمينه اكتشاف، استحصال و فرآوري سنگ هاي معدني استقبال مي‌كنيم.

سعادت همچنين سرمايه گذاري براي استحصال كود پتاس از نمك درياچه اروميه و توليد آن را از ديگر ظرفيت هاي سرمايه گذاري استان عنوان كرد.

وي در پايان ضمن اشاره به فراهم بودن بسترهاي حمل و نقل ريلي و هوايي، وجود نيروي انساني كافي در استان و وجود زمينه مساعد سرمايه گذاري در آذربايجان غربي از هیأت 7 نفره سرمايه گذاري چینی خواست طرح هاي توجيهي و نيازهاي خود را در تمام زمينه‌هايي كه مايل به سرمايه گذاري هستند ارائه كنند تا مقدمات لازم براي فعاليت آنها در استان فراهم شود.

این هیأت قرار است توافقات انجام شده در همایش سرمایه گذاری که در شهر "چن دو" در هفته اول آبان ماه امسال برگزار شده بود اجرایی کنند.

این هیأت در 3 روز حضورشان در ارومیه و برگزاری جلسات با مدیران و ارگان ها نحوه سرمایه گذاری در پروژه های راه آهن ، معدن ، مسکن ، خودروسازی ، ماشین های کشاورزی و در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی استان بویژه سلماس برگزار کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 7 آذر 1394 کد مطلب :949-1491-5، www.orumiyeh.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین