پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۱۰۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
مدیر اجرایی همایش کسب و کار IOT از برگزاری استارتاپی با این موضوع در مرکز علمی کاربردی قند کرج خبر داد و گفت: در این همایش که از ساعت 17 تا 20 روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود قرار است از ایده‌های خوب و کاربردی به اشکال مختلف حمایت شود.

شعار سال: علیرضا رمن گفت: با توجه به گسترش علوم مبتنی بر IOT در جهان و شروع کسب و کارهای مبتنی بر این اکو سیستم در کشور ، اطلاع رسانی و آموزش به عموم دانشجویان ، جوانان و عموم مردم جهت شناسایی توانمندی و ظرفیت‌های عظیم موجود در این حوزه ، دانشگاه علمی و کاربردی قند کرج اقدام به برگزاری این همایش عمومی نموده است.

رمن به تشریح برنامه‌های این همایش پرداخت و گفت: در این همایش قرار است برنامه‌های کاربردی ساخته شده توسط شرکت کنندگان به صورت تضمینی خریده شود.

وی افزود: علاوه بر این قرار است از ایده‌های تیمی که برای عملیاتی شدن به حمایت نیاز دارند حمایت شود تا آن ایده به کسب و کار واقعی و پولساز تبدیل شود.

رمن خاطرنشان کرد: افرادی که در هیچ تیمی نیستند و تمایل دارند با یک تیم آشنا شوند با شرکت در این همایش می‌توانند با دیگر افراد آشنا شده و تیم مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه ایده‌های خوب و ثروت ساز در این همایش مورد حمایت قرار خواهند گرفت تصریح کرد: با توجه به ایده ارائه شده سرمایه‌ای بین 2 تا پنج میلیون تومان در اختیار صاحب ایده قرار خواهد گرفت و در قبال آن 10 تا 25 درصد از شرکتی که در آینده مبتنی بر آن ایده تاسیس خواهد شد را در اختیار می‌گیریم.

وی در پایان از امکان ایجاد ایده‌های جدید برای افراد فاقد ایده در این همایش اشاره و اعلام کرد: افرادی که مایل به شرکت در این همایش هستند می‌توانند از طریق لینک زیر به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

https://evand.com/events/74840

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 11 دی 95، کد مطلب: 9510-6790-5: www.alborz.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین