پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
رییس سابق دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به حواشی مطرح شده درباره استعفایش گفت: با هیچ جا و هیچ کسی مشکلی نداشته‌ام و صرفا مسئله شخصی دلیل استعفای بنده بوده است.

شعارسال : دکتر"محمدجواد فدایی" ظهر روز 7 آذرماه در مراسم تقدیر و معارفه روسای دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: دانشگاه شهید باهنر کرمان 40 سال قبل با همت مرحوم افضلی پور و همسر بزرگوارش بنا نهاده شد و طی این سال‌ها افراد زیادی با عشق و دلسوزی زحمت کشیده و دانشگاه را تا این مرحله رسانده‌اند که باید قدردان زحمات همه بزرگان باشیم.

وی در ادامه افزود: همکاران بنده در دانشگاه زحمات زیادی کشیده اند و بیش از آنچه که وظیفه داشتند، تلاش کرده‌اند و اقدامات انجام شده حاصل کار همکاران بنده است.

فدایی تصریح کرد: در حوزه آموزش اصل را بر افزایش کیفیت آموزش گذاشتیم و سعی کردیم ساعات تدریس اساتید و نحوه گزینش دانشجویان تحصیلات تکمیلی را به نحوی تنظیم کنیم که اساتید فرصت بیشتری برای کیفیت تدریس و راهنمایی دانشجویان داشته باشند.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات در راستای ارزیابی مستمر دانشجویان در طول ترم، تعریف نرم افزاری بود که معتقدم باید این کار ادامه یافته و ارزیابی های طول ترم نهادینه و حتی اجباری شود.

رییس سابق دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: در حوزه پژوهش با چالش های زیادی روبه رو هستیم که طبق آمار در اردیبهشت سال گذشته حضور اساتید دانشگاه در صنعت 4 درصد بود که علی رغم تمام تلاش ها، این ارتباط به 5.8 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات دانشگاه شهید باهنر کرمان، کمبود تجهیزات آزمایشگاه‌ها و کارگاه ها می باشد اظهار کرد: برای حل این مشکلات نیز، پیشنهاد استفاده دانشگاه از فاینانس را دادیم و قرار شد این کار را دنبال کنیم و کار در مرحله اخذ مجوز از شورای اقتصاد است که می‌توانیم با اخذ مجوز آن، در حدود 500 میلیون یورو برای تجهیزات دانشگاه ها فراهم کنیم.

فدایی پروژه های عمرانی را یکی دیگر از مشکلات دانشگاه نام برد و اظهار کرد: طی دو سال گذشته حدود 7 و نیم میلیارد تومان صرف تعمیرات ساختمان‌های مختلف دانشگاه کردیم اما هنوز مشکلات در جاهایی وجود دارد که باید به انها رسیدگی شود.

وی بیان کرد: ساخت فاز دوم دانشکده هنر دانشگاه شهید باهنر کرمان را با 5 هزار مترمربع زیربنا در سال جاری آغاز کرده ایم ضمن آنکه یکی از پروژه‌های مورد نیاز برای دانشگاه توسعه کتابخانه مرکزی است.

رییس سابق دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: سه نمازخانه جوار خوابگاه های دانشجویان تعریف و یکی از آن ها ساخته شده است.

وی با بیان اینکه قرار است بخش خصوصی بازارچه‌ای برای انجام خریدهای دانشجویان در دانشگاه ایجاد کند، افزود: در راستای تربیت دانشجویان کارآفرین، سه الگو را در دست بررسی قرار داده ایم که قرار شد در بعضی از بخش‌ها به طور محدود این الگو ها را دنبال کرده و هر کدام عملیاتی تر باشد، به اجرا در آوریم.

فدایی با بیان اینکه دفتر روابط بین المللی دانشگاه شهید باهنر را برای افزایش ارتباطات دانشگاه با خارج از کشور راه‌اندازی و جلسات متعددی در این زمینه در دانشگاه‌های مختلف برگزار کردیم تصریح کرد: یکی از کارهای مهمی که باید در دانشگاه شهید باهنر کرمان انجام سود، اخذ اعتبار بین المللی برای دانشکده‌های این دانشگاه است که قرار است این کار را از دانشکده فنی دانشگاه آغاز کنیم.رییس سابق دانشگاه شهید باهنر کرمان در پایان با اشاره به حواشی مطرح شده درباره استعفایش گفت: با هیچ جا و هیچ کسی هیچ مشکلی نداشته ام و صرفا مسئله شخصی دلیل استعفای بنده بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، تاریخ انتشار شنبه 07 آذر 1394 : کد مطلب : 949-1786-5 : www.kerman.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین