پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۳۴۳
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان‌شمالی از ایجاد اشتغال برای زندانیان استان خبرداد.

شعار سال:

امین خوش قامت اظهار کرد: طی تفاهم نامه این صندوق با سازمان زندان در استان، زندانیان از تسهیلات اشتغال زایی با کارمزد بسیار پایین برخوردار می‌شوند. در مرحله اول تفاهم نامه یک میلیارد و 800 میلیون ریال و در مرحله دوم نیز دو میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات برای اشتغالزایی زندانیان در نظر گرفته شده است.

خوش قامت با بیان اینکه به طور میانگین و به تناسب نوع اشتغال، افراد از تسهیلات 80 تا 100 میلیون ریالی بهره مند می‌شوند، افزود: زندانیان براساس علاقه و میزان مهارت خود در هر حرفه‌ای می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه زندانیان از سوی سازمان زندان ها معرفی می‌شوند و این صندوق در انتخاب آنان هیچ دخل و تصرفی ندارد، گفت: این صندوق با ارائه تسهیلات بستر و زمینه ایجاد اشتغال پس از زندان را برای افراد مهیا می‌کند.

خوش قامت با اشاره به عقد تفاهم نامه‌ای با ستاد مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد: به منظور اشتغال زایی افراد رها شده از بند اعتیاد، به کارآفرینانی که در کارگاه های خود این افراد را به کارگیری کنند تسهیلات مناسبی پرداخت می‌شود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزای ایسنا، تاریخ انتشار 19 دی 1395، کد مطلب: 95101911881: isna.irwww.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین