پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹
مدیر کل فرودگاه گیلان گفت: افزایش مسیرهای پروازی داخلی و خارجی در فرودگاه سردار جنگل رشت در دستور کار قرار دارد.

شعارسال: به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه گیلان، غلامرضا کریم‌آقایی با برشمردن هفت محور از عناوین پروژه‌های انجام شده و در دست اقدام، برنامه‌های اقتصاد مقاومتی فرودگاه سردار جنگل رشت را تشریح کرد.

وی درباره تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: محورهایی مانند افزایش مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، ارتقای سیستم‌های کمک‌ناوبری و سرویس بهینه به پروازهای ورودی و عبوری، ارتقای خدمات فرودگاهی و زیرساخت‌ها در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل فرودگاه گیلان شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای تاسیس کارگوترمینال و انجام صادرات از استان، برگزاری جلسات و تشویق و اعطای امتیازات ویژه به شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی برای برقراری تورهای گردشگری، توسعه فرودگاه و تملک اراضی مطابق با طرح جامع و نیازهای آتی استان و ... برای تحقق اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی به موانع تحقق محورهای یاد شده اشاره کرد و افزود: عدم استقبال آژانس‌های بومی استان از برقراری مسیرهای جدید، تأمین اعتبار مالی، عدم استقبال سرمایه‌گذار و... از جمله مسائل و مشکلاتی بوده که موانعی را در این فرودگاه برای اهداف تعیین شده به وجود آورده است.

کریم‌آقایی گفت: برقراری بیس پروازی شرکت هواپیمایی نفت در فرودگاه سردار جنگل رشت و افزایش مسیرهای داخلی، برگزاری جلسات و اقدام‌های تشویقی برای شرکت‌ها و آژانس‌های فعال، هزینه ارتقای زیرساخت‌ها در پنج سال اخیر بیش از 100 میلیارد تومان و شرکت در نمایشگاه‌های ملی مقدمات جذب بخش‌خصوصی که در حال انجام بوده، جزو اقدام‌ها است.

به گفته وی سیاست‌ها و اقدام‌های تشویقی، پیگیری از مقام‌های ارشد ستادی، سیاستگزاری مدیران ارشد استان و به‌ویژه تجمیع آژانس‌های موجود از طریق سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری می‌تواند رسیدن به اهداف مد نظر این اداره کل را تسهیل کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24دی1395، کدخبر: 13951024000125: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
فرودگاه رشت واقعا جای توسعه داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین