پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی ساختمان بیمارستان مال‌خلیفه شهرستان لردگان خبرداد و گفت: این بیمارستان نیمه دوم دی‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شعار سال: محمدجعفر علیزاده در بازدید از بیمارستان مال‌خلیفه در شهرستان لردگان اظهار داشت: بیمارستان مال‌خلیفه با ظرفیت 24 تخت ثابت و 35 تخت فعال نیمه دوم دی‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: بیمارستان مال‌خلیفه شهرستان لردگان در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع و زیربنای 2300 مترمربع در یک طبقه احداث شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: این بیمارستان به امکانات خدماتی نظیر داروخانه، درمانگاه، اتاق معاینه، بخش تزریقات، پرستاری، اتاق‌های پزشکان، اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق احیای بیمار، بخش زایمان، جراحی، ریکاوری، ایزوله نوزادان مشکوک و اتاق‌های بستری مجهز است.

علیزاده در ادامه بازدید خود از بیمارستان بروجن خاطر نشان کرد: بیمارستان 220 تخت‌خوابی بروجن بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه برای ساخت این بیمارستان تاکنون 180 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: ساخت بیمارستان 220 تختخوابی با ظرفیت ارائه خدمت 235 تخت بیمارستانی از سال 87 شروع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه 250 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان نیاز است، افزود: براساس اعتبارات پیش‌بینی شده و درصورت تخصیص اعتبارات کافی امیدواریم این بیمارستان تا پایان سال مالی 94 مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

قاسمی به تشریح مشخصات فنی این بیمارستان پرداخت و بیان کرد: بیمارستان 220 تخت‍‌خوابی شهر بروجن با زیربنای 16 هزار متر مربع در یک بلوک 6 طبقه در دست احداث است.

وی گفت: این بیمارستان به بخش‌های مانند کودکان، زنان و زایمان، بستری،ICU-CCU اتاق عمل، آزمایشگاه و درمانگاه مجهز است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم,تاریخ انتشار 9آذر 1394,کد مطلب: 931083 , www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین