پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۷۲۴
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان تاسیس مراکز آموزش فنی و حرفه ای در مناطق محروم جنوب استان کرمان را در گرو همکاری مسئولان دانست.

شعار سال: مهدی ابراهیمی نژاد صبح سه شنبه در جلسه شورای استانی نظارت و ارزیابی و گسترش آموزشی از امکان سنجی تاسیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای در سه شهرستان محروم قلعه گنج، فاریاب و رودبار جنوب خبر داد و گفت: با تکمیل فرم شاخص های امکان سنجی تاسیس مرکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان های یادشده و با توجه به استقبال فرمانداران این مناطق و قول تامین اعتبار مخصوص، زمینه توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در دورترین نقاط استان کرمان نیز مهیا شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان قلعه گنج هم اکنون با همکاری آموزش و پرورش در رشته های برق ساختمان و نیز صنعت ساختمان آموزش های مهارتی ارائه می شود و فرماندار در زمینه تامین سوله و نیروی نگهبانی نیز قول مساعد داده است.

مسئول آموزش های مهارتی استان کرمان تصریح کرد: در شهرستان های فاریاب و رودبار جنوب بطور سیار آموزش هایی ارائه می شود و با توجه به اشغال سوله فرصت های شغلی توسط سایر نهادها، فرمانداران این دو شهرستان برای تخلیه سوله و راه اندازی آموزش های فنی وحرفه ای قول مساعد داده است.

ابراهیمی نژاد با اشاره به ارائه پیشنهاد تاسیس خوابگاه در کهنوج بعنوان نزدیکترین شهرستان به سه شهرستان مذکور بجای تاسیس مرکز، گفت: این مساله با مخالفت فرمنداران این مناطق روبرو شده است.

وی با اشاره به تلاش این مجموعه در راه اندازی مراکز در مناطق محروم و شهرستان های جدید طی دو سال گذشته گفت: با وجود عدم اختصاص منابع و امکانات خاص و حتی کاهش شدید 52 درصدی بودجه طی سال گذشته و سال جاری، فهرج، ریگان، بیاض، انار، ارزوئیه، نرماشیر، گلباف، شهداد از آموزش های مهارتی بهره مند شده اند و معتقدیم این مساله فعالیت ارزشمندی در جهت محرومیت زدایی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان در پایان بر انجام نظارت های کیفی بر عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه ای سراسر استان با توجه به محدودیت اماکنات ومنابع مالی تاکید کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 25 تیر 92 ، کد مطلب: 2097999: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین