پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
در چهارمین دوره نظام ارزیابی جایزه ملی بهره وری 1404 بانک پاسارگاد به عنوان "سازمان بهره‌ور در حوزه بانک و بیمه "معرفی شد.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در چهارمین دوره جایزه ملی بهره وری 1404 که در تاریخ 9 اردیبهشت در سالن همایش تلاش برگزار شد، سازمان‌ها با توجه به معیارها و شاخص‌های مختلف به چهار سطح سازمان‌های متعهد به بهره‌وری، سازمان‌های همگام با بهره‌وری، سازمان‌های پیشرو در بهره‌وری و در بالاترین سطح سازمان‌های بهره‌ور رتبه‌بندی شدند که بانک پاسارگاد موفق به کسب بالاترین سطح این جایزه یعنی "سازمان بهره‌ور" شد.

بر اساس این خبر، این جایزه بمنظور شناسایی و تقدیر از سازمان‌های بهره‌ور در ایران اسلامی طراحی شده‌است. رویکرد کلان این جایزه در چهارمین دوره اجرایی دو محور بهره‌وری و اقتصاد مقاومتی است. مبنای امتیازدهی این جایزه در محور بهره‌وری، شاخص‌های رشد بهره‌وری سرمایه‌انسانی، رشد بهره‌وری سرمایه، رشد بهره‌وری عوامل تولید و سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی است. همچنین در بخش اقتصاد مقاومتی شاخص‌هایی مانند واگذاری امور به مردم، حمایت از تولیدملی، توانمندسازی بخش خصوصی، کارآفرینی، مدیریت منابع ارزی، مدیریت مصرف، اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری مولد مدنظر قرار گرفته‌شده‌است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 10 اردیبهشت 92 ، کد مطلب: 591: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
بانک بهره ور یعنی بانک مطمئن جهت سرمایه گذاری
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین