پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۰۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
بهمنی با بیان اینکه همت دولت و مجلس جمهوری اسلامی ایران توجه به جایگاه مساجد در کشور است، گفت: در برنامه ششم توسعه بیشترین توجه به توسعه مساجد شده است.

شعار سال: محمود بهمنی، نایب رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با اشاره به توجه برنامه ششم توسعه به توسعه مسجد و فضاهای دینی و نمازخانه‌ها گفت: خوشبختانه در برنامه ششم توسعه توجه بیشتری نسبت به برنامه های قبل به حوزه مساجد و کمک‌رسانی به آنها شده است.

وی اظهار کرد: البته در سفرهای ریاست جمهوری نیز بودجه خوبی به توسعه مساجد وهمچنین کمک به آنها تخصیص داده شد که این موضوع نیز از سوی دولت به خوبی اجرایی شده است.

بهمنی با بیان اینکه هم دولت و هم مجلس به حضور پررنگ مساجد در سطح جامعه واقف‌اند و به هیچ عنوان کم‌توجهی در این زمینه نشده است، گفت: می‌توانیم بگوییم برنامه ششم در حوزه توجه به مساجد از 5 برنامه قبلی کامل تر است چرا که همت مجلس و دولت توجه به مسایل فرهنگی و معنوی در جامعه است.

نایب رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه تاکید کرد: دولت، دولت جمهوری اسلامی ایران و مجلس نیز مجلس جمهوری اسلامی ایران است و قطعا توجه به مسایل دینی و حضور پررنگ مساجد را در سرلوحه کارشان دارند و در برنامه های توسعه و همچنین بودجه های سنواتی این توجه را چه در بخش اعتبارات و چه در سایر بخش ها به مساجد داشته اند و خواهند داشت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شبستان، تاریخ 11بهمن 95 ، کد مطلب: 605461: www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین