پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه صنعت هواپیمایی در ‌استان چهارمحال و بختیاری ضعیف است، گفت: حداقل روزی یک پرواز از فرودگاه شهرکرد انجام شود تا مردم آسوده شوند.

شعار سال : حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد با اشاره به داستان ابرهه و سپاه فیل‌سوارش اظهار کرد: آمریکا نیز با سپاه تا دندان مجهزش جهت حمله به ایران در حالی که همه در خواب بودند وارد صحرای طبس شد، اما نقشه شیطانی‌شان با خواست خدا و به وسیله طوفان شن از بین رفت.

وی با اشاره به روز بیمه گفت: به متولیان صنعت بیمه توصیه می‌کنم در خدمت‌رسانی به مردم نهایت تلاش‌ را انجام دهید و در زمان انجام تعهدات بهانه‌تراشی نکرده چراکه هدف مردم از بیمه شدن آسودگی‌شان برای روزهای سخت است.

این مسئول با بیان اینکه در آستانه روز دانشجو هستیم و باید بدانیم که این روز روز درک دانشجویان از رسالت خودشان است خاطرنشان کرد: دانشجو باید در سه حوزه سیاسی، علمی و فرهنگی خوب تلاش کند.

نکونام افزود: منظور از سیاست بازیگری‌های سیاسی نیست بلکه حضور با بصیرت در میدان است و منظور از فرهنگ نیز فرهنگ ناب اسلام نه سوغات فرهنگی بیگانگان.

وی با اشاره به روز هواپیمایی تصریح کرد: متاسفانه این صنعت با وجود امکانات و زیرساخت‌های لازم که در این استان وجود دارد بسیار ضعیف است و خواسته ما این است که حداقل روزی یک پرواز از فرودگاه شهرکرد انجام شود تا مردم آسوده شوند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به روز وقف اشاره و خاطرنشان کرد: در مورد وقف دو اصل مهم وجود دارد که یکی خود اصل وقف و صدقه جاریه است پس باید هرچه می‌توانیم وقف کنیم.

نکونام اصل دوم در وقف را اعتمادسازی متولیان وقف و مجموعه اداره اوقاف عنوان و ادامه داد: به این ترتیب مردم با اطمینان موقوفات خود را به اداره وقف می‌سپارند.

وی در ادامه بیان داشت: اربعین حسینی را در حالی پشت سر گذاشتیم که شاهد رقم خوردن همایشی عظیم توسط محبان اهل‌بیت(ع) بودیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دشمنان اسلام بار دیگر قدرت اسلام، شیعه و مکتب علوی را دیدند و این همایش در حالی انجام شد که با تهدیدات زیادی روبه‌رو بود.

وی ضمن تسلیت 28 صفر سال‌روز ارتحال امام حسن (ع) و پیامبر (ص) را افزود: پیام 28 صفر اسلام و فرهنگ اسلامی است که باید برای ترویج و تداوم آن کوشید.

نکونام بیان داشت: همه تلاش نفوذ این است که فرهنگ اسلامی را کم‌رنگ کند یعنی جامعه اسلامی را به آن چیزی که خودشان می‌خواهند با اسلامی بی‌خاصیت و اهل سازش تبدیل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نفوذ به دنبال ترویج افکار دولتی به جای افکار ولایی در بین مردم و کشور است نفوذ فکر استکبارستیزی را به سازش تبدیل می‌کند.

وی به شرایط حساس منطقه اشاره و اضافه کرد: هرکدام از کشورها از این شرایط به نفع خود استفاده می‌کنند و در این میان می‌توان از آمریکا که به جای مبارزه با تروریسم به تقویت آن پرداخته است به عنوان نمونه اشاره کرد.

نکونام با بیان اینکه آمریکا در مقابل مبارزان با تروریسم ایستاده است خاطرنشان کرد: این کار آمریکا به دلیل جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران با استفاده از آشوب‌های منطقه، فروش سلاح و تثبیت حضورش در منطقه صورت می‌گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر : 13 آذر 1394 کد مطلب : 13940913000374 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین