پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۰۰۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
نایب رییس اتحادیه نمایشگاه اتومبیل با بیان اینکه بازار خرید و فروش خودرو در رکود قرار دارد، گفت: تنها خرید و فروش خودروهای دست دوم در بازار جریان دارد.
شعار سال: غلامحسین قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار «رازق» در مورد وضعیت بازار خودرو، اظهار کرد بازار فروش خودرو در فضای آرام و آمیخته با رکود قرار دارد و تلاطمی در آن وجود ندارد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد خرید و فروش در بازار خودرو به آن شکل صورت نمی گیرد و معطوف به خودروهای دست دوم است.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه اتومبیل با تأکید براینکه جشنواره هایی را شرکت های خودروسازی داخلی راه انداخته اند، اضافه کرد جشنواره های شرکت های بزرگ خودروسازی کشور با هدف رونق و ایجاد شوک به بازار خرید و فروش خودرو است.

**مشکلات مردم از خرید خودرو در محل های تعیین شده توسط شهرداری

قاسمیان با اشاره به این موضوع که شهرداری محل هایی را به خرید و فروش خودرو اختصاص داده است، تصریح کرد کارشناسان و افسران راهنمایی و رانندگی در این محل ها حضور دارند.

وی با ابراز تأسف از فروش خودروها با مشکلات جانبی مانند رنگ شده و سایر مشکلات در حاشیه این محل های خرید و فروش خودرو که شهرداری ایجاد کرده است، افزود متأسفانه شاهد این نوع اقدامات نیز در این محل ها هستیم.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه اتومبیل گفت: خریداران خودرو از این محل هایی که شهرداری تعیین کرده است با مراجعه به اتحادیه نمایشگاه اتومبیل مشکلات خود را مطرح می کنند ولی اتحادیه نمی تواند کاری برای آنها انجام دهد.

قاسمیان در خاتمه در توصیه به مردم جهت عدم برخورد با این مشکلات، اظهار کرد بنده به مردم به ویژه خریداران خودرو توصیه می کنم که جهت خرید خودرو حتی خودروهای دست دوم به نمایشگاه های مجوز دار و دارای پروانه مراجعه کنند و اقدام به خرید نمایند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: 19 بهمن 1395، کد مطلب: 1030459، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
0
یه وام میدن به تاکسی ها و کامیون ها، هر چی خودروی بنجله، بارشون می کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین