پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۴۵۹۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران از رکود معاملات در فصل رونق بازار خودرو خبر داد و گفت: نمایشگاه‌داران با مشکلات بی‌شماری مواجه شده‌اند.

شعار سال: غلام‌حسین قاسمیان امروز، در شمال استان تهران در مورد وضع بازار خودرو در استان تهران اظهار داشت: خاک رکود ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه ایران اسلامی همچنان چهره اصناف کشور را غبارآلود کرده است.

وی تصریح کرد: رکود بازار تمام اصناف را از رونق انداخته و راکد کرده است و اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران هم در این فهرست قرار دارد.

قاسمیان با تأکید بر اینکه بازار خودرو رکود زده است، اضافه کرد: رکود باعث شده تا نمایشگاه‌داران در بحث درآمدزایی با موانع و مشکلات بی‌شماری مواجه باشند.

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با اشاره به اینکه از مرداد ماه فصل خرید و فروش خودرو آغاز می‌شود و بازار خودرو باید داغ شود، تصریح کرد: رکود سایه خود را در فصل خرید و فروش خودرو بر سر نمایشگاه‌ها انداخته است.

قاسمیان با بیان اینکه تک معامله‌ای در فصل خرید و فروش خودرو در مرداد ماه سال جاری انجام می‌شود، اضافه کرد: خرید و فروش خودرو تاکنون در این فصل به شدت کاهش داشته است.

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با تأکید بر اینکه خرید و فروش خودروهای دسته دوم در فصل رونق بازار خودرو تکانی خورده، تصریح کرد: تک معامله‌ها هم دریچه‌ای برای کاهش حتی بخش ناچیزی از رکود نبوده است.

قاسمیان گفت: نمایشگاه‌داران خودرو در جبران هزینه‌های جانبی خود با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند؛ چه برسد که بخواهند دنبال کسب درآمد و درآمدزایی هم باشند.

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران اظهار داشت: پویایی تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی، اصناف را از چالش خارج می‌کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 16 مرداد 95 ، کد مطلب: 13950516000974: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین