پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۰۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: عده‌ای می‌خواهند دانشگاه فرهنگیان تعطیل شود.

شعار سال: قاسم احمدی لاشکی در نخستین نشست هم اندیشی هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با حضور معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش در اردوگاه شهید رسولی نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه دانشگاه فرهنگیان حرف برای گفتن زیاد است، اظهار کرد: یکسری کم مهری‌ها نسبت به این دانشگاه می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

قاسم احمدی لاشکی افزود: عده ای می‌خواهند دانشگاه فرهنگیان تعطیل شود که در این نشست باید راهکارهای مناسب ارائه شود تا به نتایج مطلوب رسید.

وی تصریح کرد: در برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور در مجلس، بحث جذب نیرو الزاماً از دانشگاه فرهنگیان باید انجام شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در تلفیق بودجه، دولت بندی را آورده که مجلس به وزارت آموزش و پرورش و بهداشت و درمان اجازه دهد تا پایان سال 10 درصد خدمات آموزشی از مدارس دولتی را الزاما به بخش خصوصی دهند. که مجلس بندی آورد که آموزش و پرورش در این زمینه ممنوع است و اجازه ندارد مدارس دولتی را اینگونه به معرض فروش بگذارد.

وی با بیان اینکه مجلس نسبت به مسائل فرهنگیان بیدار است، گفت: تاکنون دولت نشان نداد که حامی دانشگاه فرهنگیان است و بنابراین دولت باید ردیف بودجه تحویل دهد در غیراین صورت دانشگاه فرهنگیان تعطیل می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعداد 101 مدرسه تک دانش‌آموز در سراسر کشور وجود دارد، تصریح کرد: 9 میلیون و 700 هزار نفر بالای 6 سال بی‌سواد در کشور وجود دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ 22 بهمن 95، کد مطلب: 95112215347: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین