پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
استاندار قزوین گفت: در زمینه مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان در حال حاضر برطرف کردن مشکلات اصلی در کوتاه‌مدت اولویت دارد تا برای احداث مجموعه‌ای شایسته در بلندمدت برنامه‌ریزی شود.

شعار سال: فریدون همتی پیش از ظهر امروز در نشست با هئیت امنای دانشگاه فرهنگیان استان قزوین که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب با شناخت و آگاهی و برنامه‌ریزی برای چشم‌انداز آینده شکل گرفته و پایدار مانده است.

وی بیان کرد: سنگ‌اندازی‌های دشمنان برای براندازی انقلاب هیچ‌گاه محقق نخواهد شد چرا که همه مدیران، مسئولان و آینده‌سازان کشور در جهت رسیدن به نقطه مطلوب نظام و انقلاب تلاش می‌کنند.

استاندار قزوین تصریح کرد: استان قزوین نیز در روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب همواره فعال و پیشرو بوده و در این راه شهدا و جوانان بسیاری را فدای نظام جمهوری اسلامی کرده است.

همتی ادامه داد: مساجد باید محور فعالیت‌های انقلابی و هدفمند باشد تا کشور را از مصرف‌گرایی خارج و به سمت توسعه تولیدات داخلی روی آورد.

وی با بیان این مطلب که باید براساس منابع موجود در کشور و استان برنامه‌ریزی کنیم، گفت: در زمینه رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان در حال حاضر برطرف کردن مشکلات اصلی در کوتاه‌مدت اولویت دارد تا برای احداث مجموعه‌ای شایسته در بلندمدت برنامه‌ریزی شود.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در مدت‌ زمان یک هفته مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان بر مشکلات اولویت‌دار دانشگاه نظارت داشته و اعتبارات موردنیاز را اعلام کنند.

همتی با اشاره به اینکه تخریب بیهوده دولت در واقع بازی در زمین دشمن است تصریح کرد: دولت در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصادی، فرهنگی و تولیدی با توجه به منابع اقدامات لازم را انجام داده و در پی جلب رضایت مردم است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 09 بهمن 1395، کد مطلب:1310228 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
کوتاه ترین زمان یعنی چند ماه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین