پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۲۵۶
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷
نمایندگان مجلس در برنامه ششم و به منظور تأمین نظر شورای نگهبان مصوب کردند یک درصد منابع حاصل از فروش نفت و گاز سهم دولت برای اجرای طرح‌های حمل و نقل ریلی با اولویت دسترسی مناطق کمتر توسعه‌یافته به وزارت راه و شهرسازی اختصاص یابد.

شعار سال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح روز سه‌شنبه پارلمان و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه برنامه ششم توسعه، ماده 69 این لایحه را با اصلاحاتی به منظور تأمین نظر آن شورا به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، دولت مکلف شد به منظور تکمیل و اجرای پروژه‌های حمل و نقل ریلی، دو خطه‌کردن مسیرها و احداث خطوط برقی و سریع‌السیر، علاوه بر مشارکت‌های عمومی – خصوصی و افزایش اعتبارات این حوزه در بودجه سالانه، یک درصد (1%) منابع حاصل از فروش نفت و گاز سهم دولت را در قالب بودجه سالانه به وزارت راه و شهرسازی اختصاص دهد تا طرح‌های حمل و نقل ریلی با اولویت دسترسی مناطق کمتر توسعه‌یافته اجرا شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی مشرق نیوز، تاریخ انتشار 26 دی 1395، کد مطلب:691070 : www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین