پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با بیان اینکه "کنترل مضاعف" توسط نظام مهندسی در استان البرز انجام می‌شود، گفت: ۸۰ مهندس بر روند کاری مهندسین ناظر در استان نظارت دارند.
شعارسال: محمد قنبری در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در ساختمان نظام مهندسی برگزار شد، اظهار داشت: مراسم روز مهندس در استان البرز در روز 22 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با بیان اینکه سایتی به نام "24" در روز جشن مهندس رونمایی می‌شود، ادامه داد: در این سایت مصالح معتبر و دارای استاندارد برای ساخت ساختمان به مالکان معرفی می‌شود تا سازندگان ساختمان از آنها استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه بحث انتخاب طرح ساختمان به نظام مهندسی مربوط نیست و مالک ساختمان در آن دخیل است، بیان کرد: سازمان نظام مهندسی فقط کنترل‌های نظارتی را انجام می‌دهد.

قنبری با بیان اینکه در استان البرز ساخت و ساز در کوچه‌های باریک انجام می‌شود، اضافه کرد: این معضل در کرج با افزایش تعرفه جریمه کاهش یافته است.

وی با اشاره به درخواست سازمان نظام مهندسی البرز از شورای شهر کرج برای همکاری در زمینه پروژه‌های شهری و معضل ترافیک، اظهار داشت: بر این اساس قرار شد تا تفاهم نامه‌ای بین سازمان و شورای شهر کرج منعقد شود.

قنبری با اشاره به کنترل مضاعف توسط نظام مهندسی استان البرز عنوان کرد: 80 مهندس بر روند کاری مهندسین ناظر در استان نظارت دارند.

وی با بیان اینکه 80 درصد گزارشات مهندسین ناظر به موقع انجام می‌شود، افزود: 20 درصدی که دارای تخلف است به شورای انتظامی برای صدور حکم ارجاع می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1395، کدخبر: 1339799 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
خیر باشه ان شاالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین