پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۴۳
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
امسال در مرز چذابه، تعدادی از بانوان با راه‌اندازی یک موکب به زائران زن که قصد شرکت در مراسم اربعین را داشتند، خدمات‌رسانی کرد.
شعارسال: شیدا دانیالیان مسئول موکب زنان اظهار کرد: برای اولین بار ضعف را حس می‌کردیم كه جایگاهی برای زنان در خدمات‌رسانی به زائران وجود نداشت و برای همین نیز موكب زنان را در مرز چذابه راه‌اندازی كردیم تا به زنان زائر خدمات‌رسانی كند.

وی افزود: با راه‌اندازی این موكب درعین‌حال، زمینه‌ای را فراهم كردیم تا بانوان عاشق اهل‌بیت (ع) نیز فرصت خدمت‌رسانی به زائران را داشته باشند.

دانیالیان عنوان کرد: پیشنهاد راه‌اندازی این موكب با استقبال بسیار خوبی از مسئولان مواجه شد و خوشبختانه موكب راه‌اندازی شد و زنان از شهرهای اهواز، سوسنگرد و استان‌های دیگر هم برای خدمت در این موكب حضور پیدا كردند.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی انجام‌شده تا سال آینده وسعت موكب را افزایش دهیم. مسلماً راه‌اندازی موكب خاص زنان برای اولین بار بود و چون برای راه‌اندازی موکب‌ها با كمبود جا مواجه شده بودیم خیلی به مشكل برخوردیم ولی قطعاً سال آینده با برنامه‌ریزی بیشتر و خیلی بهتر و جای وسیع‌تر این كار را انجام خواهیم داد.

مسئول موکب زنان در مرز چذابه گفت: امسال بیشتر در حد محک زدن و نیازسنجی حضور یافتیم تا متوجه شویم كه برای خدمات‌رسانی به زائران زن به چه امكاناتی نیاز داریم.

دانیالیان اظهار کرد: قطعاً سال آینده جایگاه بهتری را در نظرخواهیم داشت و از همین الآن پلان راه‌اندازی موكب سال آینده را در ذهنم دارم و ریزترین مسائل از ارائه خدمات، استقرار امكانات و حتی جانمایی موكب را نیز متصور شده‌ام.

وی بیان کرد: برای خدمات‌رسانی در این موکب، حدود ۴۰ نفر كارت اصلی خادمی زائران را در ابتدای كار دریافت كردند و حدود ۶۰ نفر نیز بعداً به این تعداد اضافه شد. به‌هرحال آن‌قدر این موكب برای خانم‌ها جذبه داشت كه حتی آن‌هایی كه زائر بودند نیز ابتدا در موكب خدمات‌رسانی كردند و بعد به زیارت رفتند.

دانیالیان افزود: این مسئله نشان می‌دهد كه موكب زنان این‌قدر برای آنها جذبه داشت كه خدمت را به زیارت ترجیح داده و بعد از چند روز خدمت راهی زیارت می‌شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار خبر 16 آذر 1394، کدمطلب: 2993601، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین