پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
فرماندار ساوجبلاغ به کمبود بارندگی در سال‌های اخیر و لزوم استفاده بهینه از آب اشاره و اعلام کرد: لازم است نگاهی جدی به پساب و استفاده از آن در فضای سبز داشته باشیم، چرا که استفاده از آب شرب در مصارف غیر شرب به ما خسارت جدی وارد کرده است.
شعارسال: ابوالقاسم پالیزگیر با تاکید بر لزوم تعجیل در جذب اعتبارات تصفیه خانه فاضلاب هشتگرد گفت: شهر هشتگرد با وجود قدمت طولانی از یک تصفیه خانه برای فاضلاب محروم است و فاضلاب شهری یا در کوچه‌ها رها می‌شود و یا از طریق چاه‌های جذبی تخلیه می‌گردد.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان البرز 35 میلیارد تومان برای اجرای طرح تصفیه خانه در ساوجبلاغ اختصاص داده شده است که جذب آن صد درصدی خواهد بود، بنابراین هشتگرد هم باید از این اعتبار استفاده کند.

وی با اشاره به مشکل تامین زمین برای ساخت تصفیه خانه هشتگرد خاطرنشان کرد: اگر این زمین مهیا نشود اعتبار در نظر گرفته شده صرف تکمیل تصفیه خانه های سایر شهرهای ساوجبلاغ می‌شود.

این مسئول ادامه داد: نیم مدول دوم تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد و تصفیه خانه چهارباغ با میانگین پیشرفت 45 درصدی منتظر تزریق اعتبار است.

فرماندار ساوجبلاغ به کمبود بارندگی در سال‌های اخیر و لزوم استفاده بهینه از آب اشاره و اعلام کرد: بر همین اساس لازم است نگاهی جدی به پساب و استفاده از آن در فضای سبز داشته باشیم چرا که استفاده از آب شرب در مصارف غیر شرب به ما خسارت جدی وارد کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 25 اسفند 1395، کدخبر: 95122516250، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین