پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۳۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
شیاری، عضو شورای چهارم شهر تبریز صبح امروز در جریان ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تبریز در گفتگو با ائل اظهار داشت: در شهر ما در مبارزه با فساد با عناصر جزئی برخورد می شود و باید بدانیم که اگر شهردار یک شهر یا منطقه فاسد نباشد افراد زیرمجموعه نمی توان به سمت فساد حرکت کند.
شعار سال: علی شیاری صبح امروز در جریان ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تبریز در گفتگو با ائل اظهار داشت: ما با برخی تصورات به شورای شهر فعلی وارد شده بودیم و امیدواریم اگر در دوره بعدی مورد پذیرش مردم واقع شویم با بخش های مختلفی از جمله مبارزه با ریشه های فساد و سرشاخه های آن مقابله کنیم.

وی افزود: در شهر ما در مبارزه با فساد با عناصر جزئی برخورد می شود و باید بدانیم که اگر شهردار یک شهر یا منطقه فاسد نباشد افراد زیرمجموعه نمی توان به سمت فساد حرکت کند و باید سرشاخه و منشا را پیدا کنیم.

عضو شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: بحث اصلی ما مبارزه با فساد است و اگر انتخاب ها درست باشد سایر مسائل نیز حل خواهد شد و یکی از مسائل در شورای فعلی قانونگذاری فله ای است که جالب است بدانید که بودجه سال ۹۶ تنها با ۱۱ رای تصویب شد.

وی افزود: بودجه نویسی شهرداری تبریز باید متمرکز انجام شود و این متمرکز شدن بودجه نویسی، عدالت در مناطق مختلف را نیز برقرار خواهد کرد و چرا بین مناطق توزیع بودجه ها متوازن نیست.

شیاری با اشاره به اینکه اولویت بودجه باید موضوعاتی همچون فضای سبز، حمل و نقل، بافت فرسوده و حاشیه نشین باشد، گفت: در رابطه با عملکرد بنده، ملت باید در این رابطه قضاوت نمایند و با توجه به اینکه اکثریت شورای شهر همسو با وضعیت موجود است. عملکرد بنده نیز باید در این چارچوب دیده شود.

این نامزد انتخابات پنجم شورای شهر تبریز، با اشاره به فساد در شورا و شهرداری تبریز یادآور شد: بنده به جرات می گویم اولین فردی بوده ام که فساد اخیر شورای شهر تبریز را طرح کردم.

وی افزود: در بودجه سال ۹۶ برای شهردار تبریز به جز پاداش ها و حق فنی عمرانی، ۱۲ میلیون حقوق به وی اختصاص یافته است که این بند از بودجه با رای اکثریت شورا مواجه شد و در یک کلام بگویم که دروغگویی و عدم شفافیت بر شورا و شهرداری تبریز حاکم شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اهل خبر، تاریخ انتشار: 30 اسفند 1395، کد مطلب: 54254، www.elpress.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
خوب نا متمرکز شود، آیا جلوی فساد گرفته می شود؟آیا اثرات دیگر به بار نمی آورد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین