پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۰۳۲
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
وزیر اطلاعات رژیم اشغال‌گر قدس گفت جهان عرب باید با اسرائیل همکاری کند تا به چالش‌های استراتژیک منطقه شامل ایران پاسخگو باشند.
شعار سال: «ییسرائیل کاتس» وزیر حمل و نقل و وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی گفت همکاری این رژیم با ملت‌های عرب و با فلسطینی‌ها می‌تواند پاسخی برای چالش‌های منطقه باشد.

به نوشته روزنامه اسرائیل تایمز، کاتس گفت نشست اتحادیه عرب و پرداختن به مساله فلسطین و اسرائیل نشان از چالش‌های زیادی است که جهان عرب با آن مواجه است.

وی همچنین گفت، مساله فلسطینیان نباید نادیده گرفته شود اما جهان عرب نباید چالش‌های استراتژیک موجود در منطقه شامل ایران، داعش، بحران سوریه، عراق و یمن را نادیده بگیرد.

وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت، همکاری اعراب و اسرائیلی‌ها با یکدیگر درباره این تهدیدات وضعیت فلسطینی‌ها را بهبود بخشیده و زمینه‌ای برای پیشرفت حاصل می‌کند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10 فروردین 1396، کد مطلب: 13960110000154، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین