پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۲۸۱
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
نماینده پارس آباد و بیله سوار که گفته بود در صورت انتصاب مدیر و هیات مدیره کشت و صنعت مغان کفنپوش خواهد شد، بجای عمل به وعده خود اینبار در اقدامی جدید بعد از برگزاری جلسه تودیع و معارفه وزیر کشاورزی را تهدید به استیضاح کرد.
شعارسال: شکور پورحسین اظهار کرد: در حالی که ریاست جمهوری و استانداری بر لغو مراسم تودیع و معارفه مدیران انتخاب شده تاکید داشتند، متاسفانه جوادی معاون وزیر جهاد کشاروزی در یک اقدام نسنجیده و تنش‌زا و در یک اقدام ناهماهنگ معارفه اعضای جدید هیئت مدیره را برگزار کرده است و اقدامات انجام شده بدون هماهنگی مجمع نمایندگان استان بوده و قطعا استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را عملیاتی خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار با بیان این‌ که وزیر در حال پاسخگویی در کمیسیون بود که این اتفاق افتاد، گفت: شبکه فشار و تبانی شامل کلانتری، آقایی، محمدی و برخی مدیران دیگر که تمامی نگاهشان به کشت و صنعت است و علی‌رغم لغو مراسم تودیع و معارفه با فرصت‌طلبی سودجویانه فشار برای انجام مراسم انجام شده است.

پورحسین با بیان این‌که مدیرعامل سابق کشت و صنعت مغان دارای پرونده‌های متعدد تخلفات قضایی و اداری است، گفت: متاسفانه وی شب قبل از معارفه اظهار کرده که جای نگرانی وجود ندارد و با حضور مدیران جدید کشت و صنعت را من اداره خواهم کرد.

وی با اشاره به معضلات منطقه مرزی تصریح کرد: در حالی که مطالبات و خسارت‌های مردم و کشاورزان پرداخت نشده و جوانان با بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند انجام اقدامات ایذایی و انتصابات سیاسی و غیرکارآمد در بزرگترین بنگاه تولیدی منطقه نگران‌کننده است.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل 10 ماهه نمایندگان استان با دولت و پاسخ نامناسب به این تعامل گفت: رئیس جمهور و دولت در انتخابات پیش‌رو نباید در انتظار رای چندانی در منطقه مغان باشند.

پورحسین اظهار کرد: به نظر می‌رسد نمایندگان استان بر تغییر همه مدیران جدیدالمنصوب کشت و صنعت مغان و معرفی مدیران قوی، متعهد و توانمند اصرار دارند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی ساوالان خبر، تاریخ انتشار: 29 اسفند 1395 ، کدخبر: 2103، www.savalankhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین