پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۵۷۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در سال 1395 به 162.1 هزار واحد مسکونی بالغ شد، که در مقایسه با سال 1394، 5.4 درصد افزایش نشان می دهد.
شعارسال: براساس«گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران»، در اسفند ماه سال 1395، تعداد معاملات آپارتمان هاي مسکوني شهر تهران به 12.2هزار واحد مسکوني رسيد که نسبت به ماه قبل (بهمن ماه) و ماه مشابه سال قبل به ترتيب 21.6 و 6.4 درصد کاهش نشان مي دهد.

همچنین متوسط قيمت خريد و فروش يک متر مربع زيربناي واحد مسکوني معامله شده از طريق بنگاه هاي معاملات ملکي شهر تهران 45.7 ميليون ريال بود که نسبت به ماه قبل (بهمن ماه) و ماه مشابه سال قبل به ترتيب به ميزان 1.5 و 5.2 درصد افزايش نشان می دهد.

این گزارش که برگرفته از آمارهاي خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است ماهانه توسط اداره بررسي ها و سياست هاي اقتصادي بانک مرکزي تهيه و منتشر می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 12 فروردین 1396، کدخبر: 650545، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین