پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۶۶۲
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: در فدراسیون فوتبال نگاه عادلانه‌ای بین بانوان و آقایان وجود دارد ولی سعی می‌کنیم برای بانوان فضای اختصاصی هم ایجاد کنیم.

شعار سال: لیلا صوفی‌زاده نایب رییس جدید بانوان فدراسیون فوتبال درباره انتخابش برای این پستگفت: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. امیدوارم در انجام رسالتم که حفظ ارزش‌های اسلامی و ایجاد محیط فرهنگی و اخلاقی است، سربلند باشم. همچنین از عنایت ویژه دولت تدبیر و امید و معاون قهرمانی وزارت ورزش تشکر می‌کنم.

صوفی‌زاده درباره مشکلات فوتبال بانوان هم گفت: باید برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشیم. خوشبختانه فدراسیون تاکنون تلاش کرده که بانوان در شرایطی برابر با آقایان تمرین کنند و این تعادل و نگاه عادلانه دیده شده است. امیدوارم در آینده فضای اختصاصی برای بانوان فراهم کنیم.

او درباره برگزاری اردوهای تیم بزرگسالان ایران هم گفت: تیم بزرگسالان ما در مراحل آخر اردو به سر می‌برد و از امروز تا ۲۸ اسفند، در بندرعباس اردو دارند. ما به بانوان همیشه امید داریم. فوتسال ما در آسیا حرف اول را می‌زند ولی در فوتبال شرایط سختی داریم و وضعیت ما در رنکینگ جهانی خوب نیست که باید با حمایت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر کار را پیش ببریم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی زنان خبر ، تاریخ 6 فروردین 96، کد مطلب: 41185: www.zanankhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین