پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی خریداری ۶۰۰هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال زراعی ۹۵-۹۶ در استان کرمانشاه وجود دارد.

شعار سال: مظفر رحیمی ظهر امروز در جلسه کمیته تخصصی خرید تضمینی محصول گندم که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزولات مناسب آسمانی در چند ماه اخیر و پیش‌بینی تداوم بارشها امید داریم امسال 600 هزار تن گندم مازاد نیاز کشاورزان کرمانشاهی را با قیمت مصوب 13000 ریال برای هر کیلو گرم گندم معمولی خریداری کنیم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون فضای ذخیره‌سازی استاندارد استان یک میلیون و 170 هزار تن است، گفت: در واقع این استان 10 درصد کل فضای ذخیره‌سازی کشور را در اختیار دارد و میزان گندم مورد نیاز استان سالانه حدود 250 هزار تن اعلام شده است.

رحیمی با اشاره به اینکه اکنون750 هزار تن از گندمهای باقی مانده از سنوات گذشته در سیلوهای استان ذخیره شده است، عنوان کرد: امید داریم در فرصت باقی مانده این مقدار از گندمها را به سایر استانهای کشور صادر کنیم.

وی با بیان اینکه کشاورزان گندمکار کرمانشاهی نیز با مبارزه به موقع با سن گندم و علفهای هرز، محصول با کیفیت خود را به سیلوها تحویل دهند، بیان کرد: شرکت غله استان با برنامه‌‌ریزی‌های دقیق و کارشناسانه در چند سال اخیر با خرید بیش از یک میلیون تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال زراعی گذشته توانست خود را به عنوان یکی از مهمترین قطبهای تامین گندم کشور معرفی نماید.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همه مسئولان مربوطه باید در راه تحقق شعار ارزشمند «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» گام اساسی بردارند، افزود: باید خودکفایی کشور در زمینه تولید و ذخیره‌سازی گندم به عنوان قوت غالب مردم را محقق سازیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 16 فروردین 96، کد مطلب: 1370876: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
خودکفایی گندم واقعا برای ما یک ضرورت است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین