پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۰۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کاخ سفید هفته گذشته اعلام کرده بود از این پس برکناری بشار اسد در اولویت سیاست واشنگتن نیست. دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا گفته است حمله شیمیایی اخیر در استان ادلب سوریه بدون پاسخ نخواهد ماند و این حمله نگرش او را به بحران سوریه تغییر داده است.
شعارسال: ترامپ در نشست خبری روز چهارشنبه با عبدالله دوم پادشاه اردن در کاخ سفید با شرم آور خواندن حمله شیمیایی اخیر به شهر "خان شیخون" در استان ادلب سوریه، انجام این حمله را به دولت بشار اسد نسبت داد و گفت " اعمال وحشیانه بشار اسد تحمل نخواهد شد."

ترامپ این حمله را اهانتی علنی به تمام بشریت خواند و در ادامه گفت: وقتی کودکان بی گناه را می کشید وقتی بچه های خیلی کوچک را می کشید در واقع از بسیاری از خطوط قرمز رد شده اید."

او افزود: به شما می گویم (با این حمله) نگرش من درباره سوریه و بشار اسد خیلی تغییر کرده و موضوع به سطحی کاملا تازه رفته است." ترامپ افزود او در قبال این حمله شیمیایی مسامحه نخواهد کرد.

ترامپ بدون پاسخ به سوال خبرنگاران درباره تغییرات احتمالی سیاست دولت آمریکا نسبت به بشار اسد و بحران داخلی سوریه تنها به گفتن یک جمله بسنده کرد: خواهید دید.

ترامپ پیشتر بارها نسبت به اعلام عمومی سیاست ها و عملیات های نظامی در شرف وقوع آمریکا انتقاد کرده و گفته است باید در این زمینه از سیاست چراغ خاموش استفاده کرده و پیش از انجام به اقدامات نظامی، دشمنان را هوشیار نکرد.

اظهارات ترامپ درباره بحران سوریه در حالی است که هفته گذشته کاخ سفید اعلام کرده بود از سیاست پیشین پافشاری روی برکناری بشار اسد از قدرت در سوریه فاصله گرفته و اولویت نخست را در بحران داخلی سوریه به پایان دادن جنگ و مقابله با تروریست ها قرار داده است.

اما رییس جمهور آمریکا در نشست خبری دیروز تاکید کرد نگرش او با حمله شیمیایی اخیر به سوریه به کلی تغییر کرده و بدون اشاره به جزییات بیشتر درباره این تغییر نگرش تنها به خبرنگاران گفت: خواهید دید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار: 17 فروردین 1396، کدخبر: ۵۳۲۴۳۷، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
0
اعمال وحشیانه آمریکا چی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین