پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
بانوی کارآفرین کشوری از صادرات محصولات محلی خود به کشورهای اروپایی خبر داد

شعار سال: افسانه ملکشی یکی از پر افتخارترین و موفق ترین غرفه داران حاضر در نمایشگاه مهر درخشان 2 می‌باشد که از شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی برای عرضه محصولات خود در این نمایشگاه حاضر شده است.
ملکشی با بیان اینکه واحد تولیدی «مهدیس» اولین و بزرگترین تولیدکننده البسه محلی استان خراسان شمالی است، اظهارداشت: این مجموعه در جهت احیاء پوشاک محلی فعالیت خود را از سال 1374 آغاز کرده و موفق شده تولیدات خود را علاوه بر استان‌های مختلف ایران به کشورهای ترکیه، ایتالیا، روسیه، پاکستان، آذربایجان، کویت، دبی و عمان نیز صادر کند.
وی با بیان اینکه واحد تولیدی «مهدیس» طی سال‌های اخیر عناوین برتر مختلفی در سطح کشوری کسب کرده است، در تشریح آنها گفت: با توجه به پیشرفت سطح فعالیتی و افزایش میزان اشتغالزایی و کارآفرینی موفق شدیم در سال 89 بعنوان امدادگر برتر معرفی و در سال 90 نیز کارآفرین برتر کشور شناخته شویم.
وی با اشاره به اینکه محصولات تولیدی مهدیس موفق شده در سومین جشنواره زنان سرزمین من که با حضور نمایندگان 10 کشور مختلف برگزار شد، مقام برتر را کسب کند، بیان داشت: در سال 93 نیز بنده بعنوان بانوی برتر کارآفرین از سوی وزارت صنعت و معدن معرفی شده‌ام.
ملکشی با بیان اینکه این تولیدی موفق شده برای 18 نفر از زنان سرپرست خانوار در شهرستان بجنورد اشتغال ایجاد کند، تصریح کرد: بارزترین علت تمامی این موفقیت‌ها، کامل بودن پوشش و حجاب محصولات این تولیدی است و دیگر ویژگی این محصولات استفاده از رنگ‌های شاد در آنها می‌باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی آستان نیوز، تاریخ 16 فروردین 96، کد مطلب: 38388: www.news.aqr.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
تک نگین در دشت کویر؟ دنبال ستاره نباشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین