پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۱۰۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
بعد از پیگیری های فراوان مردم رامهرمز و مسئولین این شهرستان برای دریافت شبکه های دیجیتال از صداوسیمای استان و عدم نتیجه مطلوب بالاخره مردم دست به دامان علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما شدند.

شعارسال: طبق گزارشات میدانی و اخبار رسیده به این پایگاه خبری دریافت شبکه های دیجیتال درشهرستان رامهرمز به سختی با آنتن های چندمتری امکان پذیر است که آن هم با وزش باد یا عبور موتورسیکلت دچار پارازیت و قطعی می شود.

گفتنی است بعد از پیگیری های فراوان مردم رامهرمز و مسئولین این شهرستان برای دریافت شبکه های دیجیتال از صداوسیمای استان و عدم نتیجه مطلوب بالاخره مردم شهرستان در نامه ای دست به دامان علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما برای حل این مشکل شدند.

متن نامه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکترعلی عسکری

باسلام وصلوات برحضرت محمد(ص) و آل محمد(ص)

بااحترام به استحضار میرساند که درشهرستان رامهرمز ،استان خوزستان از نظر ما مردم دیجیتال وجود ندارد و از نظر مسئولین صداوسیما وجود دارد.آقای دکتر علی عسکری حتما این گفته حضرت امام(ره) را قبول دارید که فرمودند به این مضمون که صداوسیما دانشگاه است.برادر عزیز و بزرگوار این دانشگاه نمی تواند به خوبی این امواج را به مردم برساند و باید حداقل آنتن 10متری باشد،چیزی جلویش نباشد ، روی فلان کانال ،تا خوب تصویر نشان دهد ولی با همه این تفاسیر با رد شدن یک موتور سوار کلی خش می افتد. آقای دکتر ، برادر عزیز برای فضای مجازی که نه تنها خانواده ها را دورهم جمع نمی کند که از هم دور می کند همین اپراتورها همراه اول و ایرانسل دکل های های متعددی در سطح شهر نصب کرده تا مردم مشکل نداشته باشند از شما برادر بزرگوار عاجزانه خواهشمندیم که مشکل را عملی حل نمایید و با فرستادن مسئولین فنی و توضیح و توجیه هیچی حل نمی شود.جهت اطلاع مثلا در نورآباد ممسنی استان فارس ، با آنتن سرخود و داخل اتاق به خوبی بدون خش می گیرد.متشکر و ممنونیم.تعدادی از همشهریان به نمایندگی امضا و تایید می نمایند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی رامهرمز نیوز، تاریخ انتشار: 12فروردین1396، کدخبر: - : www.ramhormoznews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین