پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
هنوز حرف برخی از مسئولین از افتتاح بعضی از پروژه های این شهرستان در سال 94 در گوش مردم مانده است که سال 94 در حال اتمام و هنوز خبری از افتتاح این پروژه ها نمی باشد.
شعارسال: گفتن از پروژه های نیمه کاره در شهرستان سیروان اینقدر خسته کننده شده است که دیگر گفتن و تکرار آن برای مردم هم مشکل شده است و حتی دیگر کسی کمتر می خواهد درباره آنها حرف بزند و یا اعتراضی کند.

مردم به درستی دریافته اند که عزم مسئولین برای اتمام و افتتاح این پروژه های به چه میزان است و دیگر نیاز به عنوان اینکه اهمیت بهره برداری از این پروژه ها به چه اندازه بوده و مشکلاتی که این پروژه های نیمه کاره برای آنها ایجاد کرده ندارند.

وعده های سر خرمنی که محقق نمی شود باعث شده است که اعتماد ها از بین برود؛ هنوز حرف برخی از مسئولین از افتتاح بعضی از پروژه های این شهرستان در سال 94 در گوش مردم مانده است که سال 94 در حال اتمام و هنوز خبری از افتتاح این پروژه ها نمی باشد.

البته مردم سیروان نشان داده اند که مردمی صبورند و با وجود تمامی ناملایمات که شهرستان با آن رو برو می باشد باز هم لب به شکایت باز نمی کنند و کمتر حرفی می زنند اما این دلیلی نمی شود مسئولین دائما در طبل افتتاح بکوبند و به وعده های خود عمل نکنند.

در این گزارش تلاش شده است به برخی از وعده های عملی نشده در سال 94 در شهرستان سیروان اشاره شود.

* واریانت سفید خانی

واریانت سفید خانی و ورمیان یکی از طرح های راه سازی این شهرستان که به منظور اصلاح و حذف نقاط حادثه خیر جاده ارتباطی لومار به کارزان می باشند.

این پروژه ها در مجموع به طول 2 کیلومتر، با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در دی ماه 93 کنگ زنی شده بود.

واریانت سفید خانی بر اساس زمان بندی بایستی 9 ماهه به بهره برداری می رسید ولی با اینکه این پروژه در بازه زمانی مشخص شده به بهره برداری نرسید مسئولان با تغییر زمان بهره برداری، از افتتاح این طرح تا پایان سال 94 خبر دادند اما باز این وعده آنها محقق نشد.

این وعده مسئولان در حالی عملی نمی شود که این پروژه مشکلات فراوان برای رانندگان و مسافران ایجاد کرده است.

* جاده چشمه چاهی

جاده ارتباطی چشمه چاهی یکی دیگر از پروژه های راه سازی شهرستان سیروان که با اجرای این طرح بیش از 15 کیلومتر از راه ارتباطی ایلام به لومار کوتاه خواهد شد، اما با شواهد خبرنگار ما از روند اجرای این پروژه، عملیات اجرای آن به کندی پیش می رود.

بعضی از مسئولان از بهره برداری فاز اول این پروژه تا پایان سال 94 خبر داده بودند ولی با اتمام سال 94 این وعده آنها محقق نشد و این پروژه نیز درجا می زند.

* احداث بلوار امام (ره) شهر لومار

پروژه احداث بلوار امام (ره) شهر لومار یکی دیگر از پروژه های است که مسئولین از بهره برداری آن در سال 94 خبر داده بودند و مردم در انتظار افتتاح این طرح بودند.

این پروژه که از میدان امام (ره) تا انتهای محله درویشان و به طول 1300 متر است باز رنگ افتتاح به خود نگرفت و این روزها صدای همه به ویژه رانندگان را درآورده است.

* راه اندازی گیرنده دیجیتال بخش کارزان

راه اندازی گیرنده دیجیتال بخش کارزان که یکی از مطالبات اصلی و به حق مردم این بخش می باشد یکی دیگر از طرح های است که در وعده های مسئولین گم شده اشت.

این طرح بر اساس وعده مسئولین بایستی در سال 94 به بهره برداری می رسید و مردم کارزان از این تکنولوژی بهره مند می شدند ولی مردم این بخش بایستی منتظر بمانند که شاید در سال 95 به این خواسته خود برسند.

این تنها گوشه ای از وعده های عملی نشده مسئولان در شهرستان سیروان می باشد چرا که هستند طرح ها و پروژه های که وعده عملی شدن آنها در سال 94 داده شد ولی خبری از بهره برداری آنها نیست؛ یا هستند طرح های که کلنگ آنها به زمین زده شد ولی هنوز خبری از شروع بکار آنها نشده است.

باوجود اینها مسئولان شهرستان و استان انگار شاگردان خوبی هستند چرا که از استاد خود به خوبی یاد گرفته اند که وعده دهند و عمل نکنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1394، کدخبر: 680120، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین