پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۳۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقای وزارت امور خارجه، تاکید کرد: به رغم تحرکات برخی از مقامات کشورهای عربی، افکار عمومی در کشورهای عربی و فرهیختگان عرب همچنان مخالف اسرائیل و برقراری رابطه با آن هستند.

شعارسال: هشتمین نشست کارگاه دانش افزایی مطالعات فلسطین با سخنرانی مدیرکل خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت امور خارجه با موضوع « مناسبات کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی » و با حضور تعدادی از اساتید و دانشجویان این رشته در دانشکده مطالعات جهان برگزار شد.

محمد ایرانی با تاکید بر موضوع عربستان به عنوان موردی پراهمیت، سابقه ای از تحولات این حوزه مطرح کرد .

در این تحلیل تحولات اخیر در روابط عربستان و رژیم صهیونیستی نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقای وزارت امور خارجه دو موضوع بحران سوریه و مسئله هسته ای ایران را موضوعات مهمی برشمرد که مواضع عربستان و اسرائیل را در سالهای اخیر به یکدیگر نزدیک کرده است.

وی برنده اصلی این نزدیکی ها را رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: به رغم تحرکات برخی از مقامات کشورهای عربی، افکار عمومی در کشورهای عربی و فرهیختگان عرب همچنان مخالف اسرائیل و برقراری رابطه با آن هستند .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 28فروردین1396، کدخبر: 96012812094: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
افکار عمومی کل جهان با اسرائیل مشکل دارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین