پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۹۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
خانواده احمد حقوق چند میلیونی نمی گیرند و در یک خانه محقر زندگی می کنند منبع درامدی ندارند اما از دوسال قبل یارانه که حق قانونی آنها بوده قطع شده است و تاکنون تلاش و پیگیری برای دریافت ان بی اثر بوده است.
شعار سال: احمد فرزند یک خانواده سه نفره در یکی از روستاهای شهرستان بافت با مادر و خواهرش زندگی می کند و یک سال قبل پدرش را از دست داد، نمی تواند حرف بزند یا درست راه برود دستهایش هم قادر به انجام کاری نیستند می گویند معلول است.

دختر خانواده اظهار داشت: دو سال قبل که ثبت نام یارانه اینترنتی انجام می شد از طریق دفتر پیشخوان دولت (پست بانک) ثبت نام انجام دادیم اما پس از ان فقط یارانه پدرم پرداخت می شد و با وجود پیگیریهای متعدد یارانه سایر اعضا خانواده وصل نشد و یک سال قبل که پدرم فوت شد تمام مراحل اداری را در بافت و کرمان طی کردیم اما یارانه ما سه نفر نیز همچنان قطع است.

وی ادامه داد: الان تنها منبع درامد ما ۵۰ هزار تومان بهزیستی که به حساب برادر که معلول است واریز می کند و مبلغی هم کمیته امداد پرداخت می کند اما نمی دانم روی چه حسابی یارانه ما را قطع کرده اند.

احمد وقتی متوجه شد ما به خانه انها آمده ایم او نبوده ، روستا را گشت و ما را پیدا کرد نفس نفس زنان با اشاره گفت ازمن عکس بگیرید.

احمد نمی توانست حرف بزند اما در نگاهش پیدا بود که اگر توان کار داشتم خرج خانواده ام را در بیاورم محتاج این بی عدالتی برخی مسئولین نبودم.

شرفی پور، مدیر اداره پلیس+۱۰ بافت، در خصوص قطع یارانه این خانواده، اظهار داشت: اینها را دولت به عنوان انصراف از یارانه می شناسد. که تعدادی به فرمانداری و استانداری مدارک تحویل داده اند و باید یارانه انها از تهران وصل می شد که حدود ۹۰ درصد آنها همچنان یارانه شان قطع می باشد.

وی ادامه داد: از دست ما کاری بر نمی آید به مرکز آمار استاندای کرمان مراجعه کنند شاید بتوانند برای آنها کاری انجام دهند شاید هم نتوانند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اقطاع، تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 22995، www.aqta.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
واقعا فکر می کنید، سامانه خاصی در این خصوص وجود دارد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین