پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: رسانه ملی اشکال مجری و ۲ دقیقه وقت اضافه ای که در مناظره اول به آقای روحانی داده شد را برطرف کند تا به رسالت خود عمل کرده باشد.

شعارسال: لطف الله فروزنده، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، با انتقاد از عملکرد رسانه ملی در مدیریت اولین مناظره انتخاباتی گفت: بعید است که رسانه ملی به عمد رویه یک سویه در برگزاری مناظره ها را پیش گرفته باشد اما به هرحال این رویه در حال رخ دادن است، البته شاید رسانه ملی نیت خاصی از این اقدام نداشته باشد اما عملکرد آن به گونه ای است که عدم رعایت اصل بی طرفی را برای مخاطب تداعی می کند.

وی افزود: انتخاب فردی که نسبت به یکی از کاندیداها سمپاتی دارد برای مجری گری مناظره ها خطاست و باید اصلاح شود، اینکه وقت ها درست منظور نشده و ۲ دقیقه وقت بیشتر به آقای روحانی داده می شود خطاست، اینکه از القاب رسمی برای یک کاندیدا استفاده می شود خطاست.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی ادامه داد: متاسفانه یکی دیگر از مصادیق بی توجهی رسانه ملی به اصل بی طرفی در نحوه انعکاس برنامه کاندیداها از بخش های مختلف خبری است به طوری که در بخش های خبری مختلف مثل اخبار ۲۰:۳۰ بهترین حرف ها را از دولتی ها انتخاب کرده و پخش می کنند اما حرف های بسیار مناسب و درست دیگر کاندیداها را پخش نمی کنند.

وی گفت: رسانه ملی برای حفظ اصل بی طرفی و شان ملی خود باید در این رویه تجدید نظر کند. اگر این اقدامات سهوی هم بوده از سوی افکار عمومی نسبت به بی طرفی رسانه سوال جدی وجود دارد.

فروزنده خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنیم اشکالاتی را که در مناظره اول بود هم از سوی صدا و سیما و هم هیئت نظارت بر تبلیغات انتخابات اصلاح شود چون این مسئله نیز حق الناس است و مردم قاضی درستی هستند، نمی پدیرند که هر کدام از دستگاه ها جهت گیری به سمت کاندیدای خاصی داشته باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: برای دو مناظره بعدی حتما چند اشکالی که در مناظره قبلی ائم از مجری، وقت و القاب وجود داشت برطرف شده تا ضمن از بین رفتن هرگونه شائبه ای رسانه ملی بتواند رسالت خود را به درستی انجام دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15اردیبهشت1396، کدخبر: 3967242: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
0
خوب به حمد خدا که بر طرف شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین