پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۵۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: آخرین آمار مربوط به مصدومان و آسیب دیدگان زلزله پنج ریشتری در پارس آباد مغان به 20 نفر می باشد.

شعار سال: مسعود امامی یگانه پنجشنبه شب افزود: 14 نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شده اند و 6 نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند.
وی بیان کرد: آسیب دیدگان حادثه اغلب بر اثر شوک ، حمله قلبی و شکستگی اندام به هنگام فرار از منزل مسکونی دچار آسیب شده اند و خسارت قابل توجهی در زمینه فروریختن آوار و تخریب منازل و واحدهای مسکونی و تجاری در میان نبوده است.
وی بیان کرد: 50 واحد مسکونی در شهرستان پارس آباد مغان شناسایی شده اند که بین 10 تا 30 درصد خسارت دیده اند.
او اظهار کرد: با این همه هنوز ماموران امدادی در منطقه مغان در آماده باش هستند.
به گفته وی ، تاکنون پس لرزه های بزرگ و مهمی در منطقه بوقوع نپیوسته است.
امامی اضافه کرد: در شهرستان های بیله سوار و گرمی مغان که در آنها نیز این زلزله احساس شد خسارتی و مصدومیتی گزارش نشده است.
زمین لرزه ای به بزرگی 5 ریشتر ساعت 7.54.15 صبح امروز پنجشنبه شهرستان های بیله سوار ، پارس مغان و گرمی در استان اردبیل را لرزاند.
مرکز زلزله نگاری کشوری وابسته به دانشگاه تهران کانون این زمین لرزه را در شهر ساعتلی جمهوری آذربایجان اعلام کرد.
پارس آباد مغان در 230 کیلومتری و بیله سوار در 165 کیلومتری شمال اردبیل و در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع شده اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، تاریخ انتشار 22 اردیبهشت 96، کد مطلب: 82525964: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین