پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۶۴۵۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
رئیس شبکه بهداشت و درمان ملارد گفت : با وجود کمبودهایی که در این شهرستان وجود دارد، اما ملارد قابلیت پیوستن به مجموعه هزار شهر سالم دنیا را دارد.

شعارسال :غلامرضا عسگری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد با اشاره به عنصر سلامت و بهداشت به عنوان یکی از اصلی ترین ضروریات جامعه انسانی اظهار داشت: به طور طبیعی شهرستان ملارد نیز از این قاعده مستثنی نیست و با وجود جمعیت انبوه و متکثر این منطقه، این الزام بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: عمده ترین هدفگذاری دراز مدت مجموعه شبکه بهداشت و درمان در این شهرستان، معطوف به ارتقای مضاعف جایگاه ملارد در حوزه بهداشت و سلامت است، زیرا ملارد قابلیت پیوستن به مجموعه هزار شهر سالم دنیا را دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملارد عنوان کرد: این امر رویا نیست بلکه ارزیابی های انجام شده از وجود چنین قابلیتی در این شهرستان حکایت دارد و تحقق این امر خطیر، مستلزم مولفه هایی است که با تامین آن، شرایط برای نیل به این مقصود هموار می شود.

عسگری گفت: پیوستن به مجموعه هزار شهر سالم دنیا با فعالیت یک یا دو نهاد محقق نمی شود بلکه این امر نیازمند تلاش و عزم جدی و همیاری همه جانبه میان تمامی دستگاه های فعال شهرستانی در عرصه های متعدد و گوناگون است.

وی یادآور شد: یکی از اصلی ترین مولفه ها در دست یافتن به این هدف برجسته، داشتن افراد و جامعه سالم در این شهرستان است و با عنایت به موقعیت منطقه ای ملارد، می توان به این جایگاه دست یافت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشارجمعه 27 آذر 1394 ، کد مطلب : 3002181 : www.mehrnews.com

خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین