پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۷۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اینکه ۴ هزار علمک گاز در شهرهای بم، نرماشیر و فهرج با اعتبار هزار میلیارد ریال نصب شده است گفت: فازهای چهار و پنج گازرسانی به شهرستان نرماشیر به طول ۲۳۰ کیلومتر اجرا می‌شود.

شعار سال: محمد‌علی ودیعتی اظهار‌ داشت: عملیات گازرسانی به شهر بم در خرداد سال 95 به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر بیش از هزار و 400 مشترک، مصرف کننده گاز طبیعی در این منطقه هستند.

وی افزود: در این مدت 4 هزار علمک گاز در شرق استان و در شهرهای بم، نرماشیر و فهرج با اعتبار هزار میلیارد ریال نصب شده و در حال حاضر هزار و 200 کیلومتر خطوط انتقال تغذیه و شبکه توزیع در حال اجرا و یا در مرحله انتخاب پیمانکار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خاطر‌نشان کرد: گازرسانی به شهر بروات در دو فاز به طول 122 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در دست اجراست که تاکنون 6 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه اجرای چهار هزار انشعاب در شهر بم در مرحله انتخاب پیمانکار بوده و 3 هزار انشعاب دیگر فراخوان می‌شود گفت: فاز چهارم نهایی شبکه توزیع شهر بم به طول 145 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع انتخاب پیمانکار شده و در مرحله تجهیز کارگاه است.

ودیعتی با بیان اینکه شبکه تغذیه و توزیع مجموعه روستاهای خواجه‌عسکر بم به طول 90 کیلومتر نیز انتخاب پیمانکار شده و در مرحله تجهیز کارگاه است افزود: فازهای یک تا چهار شهرستان فهرج نیز به طول 360 کیلومتر در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وی از انتخاب پیمانکار و تجهیز کارگاه فازهای چهار و پنج شهرستان نرماشیر به طول 230 کیلومتر خبر داد و بیان کرد: فازهای یک تا سه شهرستان نرماشیر نیز به طول 430 کیلومتر در مرحله انتخاب پیمانکار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اینکه خط انتقال شهرستان‌های نرماشیر، فهرج، ریگان و ...به طول 7 کیلومتر فراخوان آگهی شده است گفت: انتخاب پیمانکار مطابق قانون برگزاری مناقصه انجام شده و اجرای شبکه توزیع و خطوط انتقال با رعایت استانداردهای شرکت ملی گاز ایران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کار مطابق برنامه زمان‌بندی در حال اجرا است و هیچ مشکل فنی و اجرایی وجود ندارد افزود: با اجرای این پروژه‌ها هزار فرصت شغلی مستقیم و 3 هزار شغل غیرمستقیم در منطقه ایجاد می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۰۹ خرداد 1396، کد مطلب: 1423120: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
کی ان شاالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین