پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: توجه و عمل به توصیه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و انتقال آنها به نسل جدید تنها راه پیشرفت نظام اسلامی است.

شعار سال: مولوی نذیراحمد سلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد،اظهار داشت: امام خمینی(ره) یک پیشوای مذهبی بود و وظیفه داشت انحراف دینی و سیاسی موجود در کشور را رفع کند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پیش از انقلاب بیگانگان و حکام ظالم کشور ثروت‌های ملت ایران را مصادره کرده بودند و در آن زمان مردم تنها نقش مصرف‌کننده داشتند و بیگانگان و حکام سعی در منحرف کردن مردم داشتند که در چنین شرایطی امام(ره) تصمیم گرفت جلوی این ظلم‌ها ایستادگی کند و رسالت خود را به خوبی انجام داد.

وی تصریح کرد: پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی برخی با تلاش برای ایجاد جریان‌های انحرافی به دنبال مصادره انقلاب بودند ولی خوشبختانه امام خمینی(ره) با بصیرت و نگاه عمیق خود در رابطه با این جریانات ورود کردند و اجازه ندادند انقلاب مصادره شود.

مولوی سلامی با بیان اینکه درایت سیاسی رهبر معظم انقلاب نشأت گرفته از تکیه بر اندیشه‌های امام خمینی (ره) است افزود امام خمینی (ره) شخصیتی استثنایی در جهان اسلام است که در دوران خود شخصیتی بی‌نظیر و دارای ابعاد گوناگونی از جمله ایمان به خدا، شجاعت و قاطعیت در برابر دشمنان بود.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: امروز اگر نگاهی به کشورهای جهان سوم بیندازیم، از دهه چهارم میلادی به بعد انقلاب‌های زیادی در کشورهای اسلامی و غیراسلامی رخ داده که برخی از آنها با یک جریان انحرافی دوباره به حالت قبل بازگشته و افرادی که قبل از انقلاب بر مسند حکومت بودند به حکومت ‌داری رسیده‌اند اما این ماجرا در رابطه با انقلاب اسلامی ایران رخ نداده است.

وی تاکید کرد: توجه و عمل به توصیه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و انتقال آنها به نسل جدید تنها راه پیشرفت نظام اسلامی است که تک تک ملت بصیر ایران باید به آن اهتمام داشته باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1396، کدخبر: 1428200 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین