پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۹۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مردم این استان همواره پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: مشارکت چند جوان گمراه در یک عملیات کور تروریستی نمی تواند سابقه مردم استان در دفاع انقلاب را زیر سوال ببرد.

شعار سال: اسداله رازانی در شورای برنامه ریزی استان با اشاره به عملیات تروریستی رخ داده در کشورمان، اظهار کرد: مردم منطقه در طول تاریخ چه پیش و چه پس از انقلاب، دلبستگی، همراهی و سرسپردگی خود نسبت به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بارها به اثبات رسانده اند که اسناد این سر سپردگی موجود است.

وی افزود: انعکاس این خبر که تعدادی از تروریست های حادثه تروریستی تهران اهل شهرستان های مرزی استان کرمانشاه هستند، خدشه ای به سابقه درخشان مردم استان در دفاع از انقلاب ایجاد نمی کند و مردم مرزنشین استان کرمانشاه هواره مدافع انقلاب بوده و هستند.

وی یکی از شواهد این موضوع را تقدیم شهدای بسیار به انقلاب توسط مردمان این منطقه دانست و گفت: حدود ۱۰ هزار شهید از استان کرمانشاه به انقلاب تقدیم شده و این یعنی در این استان به ازای هر ۲۰۰ نفر یک نفر برای دفاع از انقلاب جان خود را تقدیم کرده است.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: به عنوان مثال شهرستان پاوه یکی از شهرستان های مرزنشین استان، بالغ بر ۶۰۰ شهید را برای دفاع از انقلاب تقدیم کرده و این یعنی به ازای هر 100 نفر یکی از اهالی این شهرستان شهید شده اند.

رازانی تاکید کرد: این یعنی ایستادگی مردم پاوه برای دفاع از کشور و جانفشانی آنان چهار برابر میانگین کشوری است.

وی گفت: ممکن است این تصور ایجاد شود که تعدادی از شهدا، شهدای بمباران ها هستند، در حالیکه بر اساس آمار اکثریت این شهدا در جبهه های جنگ و صحنه بنرد خون خود را تقدیم کرده اند.

استاندار کرمانشاه مشارکت حداکثری مردم استان به ویژه شهرستان های مرزی در انتخابات به ویژه انتخابات ۲۹ اردیبهشت را از دیگر اسناد پایبندی مردم استان به نظام و انقلاب دانست.

رازانی تصریح کرد: اگر در یک نقطه مرزی چهار جوان گمراه در یک عملیات گمراهانه و کور شرکت کنند نمی تواند سابقه مردم استان کرمانشاه در دفاع از انقلاب را خدشه دار کند.

وی یادآور شد: متاسفانه محل فعالیت این گروهک تروریستی روبروی استان ما در کشور عراق است و طبیعی به نظر می رسد که اعضای آن به دنبال لطمه زدن به کشور باشند.

رازانی در ادامه در خصوص سند توسعه روستایی اظهار کرد: حداقل چهار درصد روستاهای کشور در استان کرمانشاه قرار دارد، از این رو رسیدگی به امور روستاها جزو اولویت ها محسوب می شود.

وی عنوان کرد: باید کارگروهی به منظور ساماندهی امور روستایی تشکیل شود تا ساز و کارها برای اقدام در این زمینه مشخص شود.

رازاني افزود: باید به روستاها نیز به عنوان یک واحد کوچک نگاه و نقاط قوت و ضعف آنها به منظور پیشرفت را مشخص کرد.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: نقاط قوت و ضعف شهرستان های استان به منظور توسعه در پنج سال آینده در نظر گرفته شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1396، کد مطلب: 963-22014-5 :www. isna. ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین