پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۶۳۰
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: ترقه بازی تروریست‌ها در تهران نه تنها در مسیر پیشرفت نظام خللی ایجاد نمی‌کند بلکه باعث همبستگی ملی می‌شود.

شعار سال: حجتالاسلام عباس اسکندری صبح پنجشنبه در جلسه ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی به حوادث تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: حرکت کور تروریست‌های داعشی در تهران، موج افکار عمومی جهان را برانگیخت.

وی افزود: مردم در تشییع جنازه پیکر شهیدان این حوادث تروریستی نشان دادند که این گونه حرکت‌های تروریستی و ترقه‌بازی‌ها نه تنها خللی در مسیر آنها و پیشرفت نظام اسلامی ایجاد نمی‌کند بلکه باعث وحدت و همبستگی ملی برای مقابله با دشمنان می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: با وجود این که در این حوادث تروریستی تعدادی از هموطنان شهید و مجروح شدند اما مردم ما به نیروهای امنیتی و انتظامی اعتماد دارند و این نیروها با ایثار، مجاهدت و از خود گذشتگی، موجب افتخار نظام اسلامی هستند.

پرهیز از بیان مسائل اختلاف برانگیز

حجت‌الاسلام اسکندری پیرامون برقراری امنیت در شب‌های قدر اظهار کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی تدابیر لازم را برای تأمین امنیت مراسم شب‌های قدر در نظر گرفته‌اند اما از اعضای ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی انتظار می‌رود چنانچه راهکاری برای ارتقای ضریب امنیت در نظر دارند با مسئولان امنیتی و انتظامی همکاری داشته باشند.

وی نقش سخنرانان این مراسم را در آگاه‌کردن مردم، مهم دانست و تأکید کرد: سخنرانان علاوه بر این که به مردم هشدار دهند که مراقبت‌های لازم را داشته باشند، باید آنها را امیدوار کنند و به مسائل اختلاف برانگیز دامن نزنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 25 خرداد 96، کد مطلب: 4005481:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین