پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۷۷۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوی گفت: در اورژانس‌های دو بیمارستان خوی حدود ۳۸۰ تخت وجود دارد که این تعداد پاسخگوی حجم عظیم مراجعه‌کنندگان نیست.

شعار سال: منصور محمودزاده شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات بخش سوختگی بیمارستان قمر بنی‌هاشم(ع) اظهار کرد: اورژانس‌های دو بیمارستان قمر بنی‌هاشم و شهید مدنی شهرستان خوی حدود 380 تخت دارند که این تعداد تخت پاسخگوی جمعیت 400 هزارنفری نیست چراکه خط مقدم بهداشت و درمان، اورژانس‌ها هستند.

وی دربارهمشکلات و توقف ساخت بخش سوختگی بیمارستان قمر بنی‌هاشم(ع) افزود: بخش سوختگی این بیمارستان جزوبرنامه‌ها و پروژه‌های این شهرستان نبود بلکه این تصمیم در قضیه حادثه آتش‌سوزی روستای شوریک قوت گرفت و قرار شد تا ساختمانی که قرار بود در دوطبقه ساخته شود به سه‌طبقه ارتقا یابد و علاوه بر تأسیساترادیولوژی و اورژانس، بخش سوختگی نیز به آن اضافه شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که انجام‌شده بود، قرار بر این بود که ساختمان این طبقهتوسط خود بیمارستان باصرفه جویی در برخی هزینه‌های بیمارستان با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به اتمام برسد و در بخش تجهیز آناز خیرین سلامت استفاده شود.

محمودزاده بیان کرد: اکنون نزدیک سه میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار لازم است تا ساختمان تمام شود و شبکه بهداشت و درمان خوی قادر نیست این اعتبار را تأمین کند و متأسفانه در بخش سلامت هیچ خیری دست‌به‌جیب نیست و این کار باعث شده تا از پیمانکار درخواست شود که پروژه را متوقف کند.

ویبا اشاره به پروژه بیمارستان آیت‌الله خویی و 220 تخت خوابی گفت: بیمارستان آیت‌الله خویی(ره) حدود 84 در صد پیشرفت فیزیکی داشته است و چون این پروژه یک پروژه ملی است ادامه کار نیز بر عهده دانشگاه علوم پزشکی ارومیه است و بیمارستان 220 تخت خوابی نیز تاکنون 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برخی از تجهیزات این بیمارستان‌ها وارد خوی شدند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 26 خرداد 96، کد مطلب: 1437741:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین