پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
پیرو درخواست انجمن های علمی از شورای انجمن های علمی ایران،کارگاه آموزشی مالیاتی، بیمه و ثبت شرکت‌ها برای مسئولان مالی، خزانه داران و کارشناسان دفاتر انجمن‌ها در تاریخ دوشنبه 1396/04/12 از ساعت 14/30 لغایت 18 در دانشگاه خاتم برگزار می‌گردد.
شعار سال : پیرو درخواست انجمن های علمی از شورای انجمن های علمی ایران،کارگاه آموزشی در خصوص مباحث مالیاتی، بیمه و ثبت شرکت‌ها برای مسئولان مالی، خزانه داران و کارشناسان دفاتر انجمن‌ها در تاریخ دوشنبه 1396/04/12 از ساعت 14/30 لغایت 18 در دانشگاه خاتم برگزار می‌گردد.
مدرسین کارگاه از صاحب نظران اجرایی دستگاه های تخصصی بوده و هدف از برگزاری کارگاه های فوق، آموزش اصول کلی و نیازمندی های مهارتی و دانشی انجمن های علمی مرتبط با حوزه مالیات، بیمه و ثبت شرکت ها و همچنین رفع اشکال عملیاتی نمایندگان انجمن های علمی در سه حوزه مذکور می باشد.
کارگاه مورد اشاره، با توجه به درخواست نمایندگان انجمن های علمی در جلسه مجمع عمومی سالیانه شورا در خرداد ماه 1396، برگزار شده است. اطلاعیه صادره توسط شورای انجمن های علمی ایران در ادامه متن آورده شده است .

کارگاه آموزشی مالیات، بیمه و ثبت شرکت ها،خاص انجمن های علمی

خبر اختصاصی ، سایت شعار سال به نقل از دبیرخانه شورای انجمن های علمی ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
چقدر خوبه که به دانش و هم افزایی علمی کارکنان خودشون اهمیت میدن! ای کاش که باقی سازمان ها و شورا ها هم همین کارو پیش بگیرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین