پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۴۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخلاف شعارهای تبلیغاتی برخی کشورها، ایران و روسیه به صورت واقعی با تروریسم مبارزه می‌کنند.

شعار سال: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی،علی لاریجانی در دیدار با رئیس مجلس دومای روسیه اظهار داشت: از زحمات شما در اجلاس روسای مجالس اوراسیا تشکر می‌کنم و پیشنهاد شما برای برگزاری این اجلاس در اروپا را مثبت ارزیابی می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما تمایل داریم این اجلاس در سال ۲۰۱۹ در ایران برگزار شود.

وی ادامه داد: روابط ایران و روسیه گرم و دارای ابعاد گوناگونی است و در ملاقات من با پوتین، رئیس جمهور روسیه تأکید کرد که کشورش روابط راهبردی با ایران دارد.

لاریجانی متذکر شد: در این غوغای تبلیغاتی که برخی کشورها فقط شعار مبارزه با تروریسم سر می‌دهند، ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم تجربه مشترک موفقی را دارند که علاوه بر موفقیت در بعد میدانی، در ایجاد راه‌حل سیاسی که در آستانه پیگیری شد، اقدامات مثبتی را انجام دادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مشکلی که در یمن به وجود آمده بسیار پیچیده شده است و در آنجا یک فاجعه انسانی رخ داده که فکر می‌کنیم سعودی‌ها در قضیه یمن یک اشتباه راهبردی مرتکب شدند و در باتلاق آن گیر کردند.

بر اساس این گزارش ویاچسلاو ولودین رئیس مجلس دومای روسیه نیز در این دیدار گفت: یکی از اولویت‌های نشست روسای مجالس اوراسیا مبارزه با تروریسم است و امیدواریم در آینده کشورهای اروپایی بیشتری خواهان حضور در این اجلاس شوند.

ویاچسلا ولودین بیان کرد: همکاری‌های ایران و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم و تأمین امنیت بین‌المللی خوب است.

رئیس مجلس دومای روسیه گفت: من از شما به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی دعوت می‌کنم به روسیه تشریف بیاورید.

وی افزود: پارلمان‌های ایران و روسیه باید موضوع مبارزه با تروریسم را همچنان مورد بررسی قرار دهند، همچنین لازم است پارلمان‌های اروپایی و اوراسیایی وضعیت سوریه را درک کنند تا تروریست‌ها جان دوباره‌ای نگیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار 7 تیر 96، کد مطلب: 486977:www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
0
0
آمریکایی ها هم تعارف می کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین