پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
خروج هفت شرکت پالایشگاهی از سهام عدالت در هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین در حال بررسی‌ است

شعار سالسبحانی‌گفت: در ابلاغیه اخیر معاون اول رییس جمهور در مورد توزیع سهام عدالت تا پایان سال 96 گفته شده که فرایند قانونی سهام عدالت برای همه دستگاه ‌های دولتی قابل‌ اجراست.

جعفر سبحانی‌ در مورد خروج هفت شرکت پالایشگاهی از سبد سهام عدالت اظهار داشت: این موضوع از سوی هیات تطبیق قوانین مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.

وی افزود: اینکه آیا این مصوبه مغایر با قوانین است یا خیر باید از سوی این هیات اعلام شود و در صورتی که این مصوبه مشکلی داشته باشد از سوی هیات تصویب قوانین لغو خواهد شد.

سبحانی با بیان اینکه سازمان خصوصی‌سازی در این مورد تابع قوانین است گفت: در ابلاغیه اخیر معاون اول رییس جمهور در مورد توزیع سهام عدالت تا پایان سال 96 گفته شده که فرایند قانونی سهام عدالت برای همه دستگاه‌های دولتی قابل‌ اجراست و موضوع سهام عدالت مطابق قوانین و مقررات در حال پیگیری است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 9 تیر 1396، کد مطلب: 505185 :www. ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین