پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۰۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: راه های بهبود شرایط زندگی برای مردم خوزستان را بررسی کردیم.

شعار سال: محسن رضایی شامگاه امروز بعد از پایان جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه را برگزار کردیم تا راهکارها و پیشنهادهای مدیران دستگاه های اجرایی را برای افزایش بهبود شرایط زندگی در خوزستان دریافت کنیم.

وی افزود: برخی از مشکلات شاید با توانمندی های درون استانی حل نشوند و باید کمک ملی در این زمینه داشته باشیم برای همین خواستار دریافت پیشنهادات مختلف مدیران دستگاه های اجرایی هستیم.

رضایی در ارتباط با مشکلات حوزه برق استان خوزستان گفت: چند پیشنهاد وجود دارد که خیلی پخته نیست. یکی از آنها کاهش تعرفه های هزینه آب و برق نسبت به استان های دیگر در ایام و فصول گرم سال است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: یکی دیگر از پیشنهادات این است که همانطور که فوق العاده شغل در نظر گرفته اند یک فوق العاده هم تحت عنوان فوق العاده زندگی برای مردم خوزستان طراحی کنند ولی روی تمام این پیشنهادات باید فکر و آنها را بررسی کرد.

رضایی تصریح کرد: باید برای این مسائل و مشکلات موجود در خوزستان راهکارهای جدی داشته باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 12 تیر 1396، کد مطلب: 4019716: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین