پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۳۲۶
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با اشاره به رقم ۱۲ درصدی پوشش محصولات استان، گفت: به همین علت سهم استان از اعتبارات صندوق بیمه محصولات کشاورزی ناچیز است.

شعار سال:  حسین عظیمی اظهار کرد: در لایحه بودجه سال جاری، ۱۳۵۰ میلیارد تومان به‌منظور تقویت صندوق بیمه کشاورزی اختصاص پیداکرده که سهم استان از این اعتبارات ناچیز است.

عظیمی تصریح کرد: هر استان به میزانی که پوشش بیمه‌ای بیشتری داشته باشد، سهم بیشتری نیز از اعتبارات این صندوق دریافت می‌کند.

وی بابیان اینکه پوشش بیمه‌ای محصولات کشاورزی در خراسان شمالی ۱۲ درصد است، عنوان کرد: این رقم در سایر استان‌ها به ۴۰ درصد هم می‌رسد.

وی با اشاره به کمرنگ بودن فرهنگ بیمه در خراسان شمالی بر ضرورت ترویج و توسعه این فرهنگ به‌خصوص در بین کشاورزان و باغداران استان تأکید کرد.

عدم اختصاص اعتبارات سازمان مدیریت بحران به زلزله‌زدگان خراسان شمالی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: تاکنون اعتباری از محل سازمان مدیریت بحران برای بازسازی و جبران خسارت‌های ناشی از زلزله ۵.۷ ریشتری اردیبهشت‌ماه امسال به خراسان شمالی ابلاغ نشده است.

عظیمی عنوان کرد: امیدواریم این مهم در جلسه چهارشنبه هفته جاری هیئت‌وزیران تصویب و به استان ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: بااین‌حال روند بازسازی متوقف نشده و بنیاد مسکن از محل اعتبارات طرح ویژه مسکن روستایی، ارائه تسهیلات به زلزله‌زدگان را در اولویت قرار داده است.

وی افزود: در جریان زلزله اخیر در خراسان شمالی، چهار هزار و ۹۴۹ واحد مسکونی شامل دو هزار و ۵۰۰ مسکن شهری و دو هزار و ۴۴۹ مسکن روستایی تخریب شد که نیازمند احداث دوباره است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: نُه هزار و ۶۶۱ منزل مسکونی در استان نیز با خسارت‌هایی روبرو شد که نیازمند تعمیر است.

عظیمی بابیان اینکه علاوه بر تسهیلاتی که باید برای این امر اختصاص پیدا کند، پیشنهاد ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیز به‌منظور تأسیسات زیربنایی خراسان شمالی به سازمان برنامه‌وبودجه داده‌شده است، خواستار تسریع در فرآیند تصویب و ابلاغ تسهیلات زلزله‌زدگان شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 13تیر 1396، کد مطلب: 4020929: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین