پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۵۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در پاسخ به برخی انتقادات نسبت به کوتاهی دولت در خدمات رسانی به مناطق زلزله زده بجنورد و مانه و سملقان، گفت: دولت با تخصیص اعتبارات و امکانات، از 23 اردیبهشت ماه تا کنون، بسیار خوب کار کرده است.

شعار سال: دکتر محمدتقی ایرانی اظهار کرد: دو بازدید از مناطق مختلف و روستاهای زلزله زده داشتم که یک مورد آن به همراهی اعضای گروه های جهادی مستقر در این مناطق بوده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در بخش ساخت و ساز و امداد و نجات دولت بسیار خوب کار کرده و با دریافت گزارش از روند امور، از وضعیت زلزله زدگان غافل نیستیم.

وی تصریح کرد: در بخش ساخت و ساز مسکن های زلزله زده، کار جهادی صورت گرفته است.

ایرانی با بیان اینکه دولت از وضعیت زلزله زدگان غافل نبوده و استانداری مدام در حال رصد وضعیت زندگی این افراد است، گفت: اردوهای جهادی نیز زحماتی را در مناطق زلزله زده کشیده اند، اما خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاونت عمرانی استانداری، فرمانداری و بخشداری ها در حال کار شب و روزی برای بهبود اوضاع زندگی زلزله زدگان هستند.

در تاریخ 23 اردیبهشت 96، زمین‌لرزه‌ای با بزرگی ۵.۷ ریشتر بجنورد را لرزاند که موجب فوت دو نفر و مصدوم شدن حدود 400 نفر شد و به بسیاری از واحدهای مسکونی شهری، بیش از دو هزار واحد مسکن مهر و یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی خسارت وارد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا (استان خراسان شمالی)، تاریخ 14 شهریور 96، کد مطلب: 966-485-5: www.bojnourd.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین