پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۶۹۳۴۷
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از آغاز پوشش بیمه ای 18 هزار کولبر در کل کشور خبر داد.
شعارسال: رسول خضری درباره آخرین وضعیت حمایت بیمه ای کولبران، افزود: پنج شنبه هفته گذشته (8 تیر) پوشش بیمه ای کولبران برای حمایت از این گروه با حضور مسئولان وزارت کار آغاز شد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به سختی کار کولبران و براساس برنامه ریزی صورت گرفته، پیش بینی می شود 16 تا 18 هزار نفر از کولبران تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: بیمه کولبران شامل بیمه درمانی، از کار افتادگی، مستمری و بازنشستگی و دیه است که قرار است به زودی کولبران تحت پوشش آن قرار گیرند.

وی یادآور شد: واقعیت آن است که مقام معظم رهبری بارها بر این نکته تاکید داشتند که نباید به دنبال کولبرهایی رفت که دنبال یک لقمه نان برای گذراندن معاش خود هستند بلکه باید در پی قاچاق‌های سازمان یافته بود.

خضری تاکید کرد: از سوی دیگر این افراد نیازمند حمایت هستند زیرا اشتغال آنها با مشکلات زیادی همراه است تاجایی که چندی پیش نیز دو نفر از این افراد بر اثر حوادث طبیعی جان خود را از دست دادند و باید حمایت از این قشر افزایش یابد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت طرح مجلس در زمینه حمایت از کولبران، گفت: این طرح هنوز کامل نشده و منتظر اعلام نظر مسئولان مربوطه هستیم اما به زودی نهایی می شود تا در صحن مورد بررسی قرار گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 13 تیر 1396، کدخبر: ۱۷۰۲۹۵۴، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین