پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۹۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
دکتر علی‌اکبر ولایتی در قسمت اول از سری دوم برنامه «مجله دانشگاه» با موضوع طرح‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، اعلام کرد دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت این را دارد که نه تنها در کشور بلکه در منطقه و در صحنه‌های بین‌المللی جزو دانشگاه‌های درجه یک محسوب شود.
شعارسال: در ابتدای این برنامه دکتر علی اکبر ولایتی، رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «بدون تردید همه ما اعم از استاد، مدیر و دانشجو باید به هم کمک کنیم که دانشگاه جایگاه اصلی خود را پیدا کند. دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت این را دارد که نه تنها در کشور بلکه در منطقه و در صحنه‌های بین المللی جزو دانشگاه‌های درجه یک شود.»

در ادامه این برنامه دکتر علی‌‌محمد نوریان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: «حرکت توسعه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی مبتنی بر حمایت‌های مادی و معنوی مردم بود، برای ادامه این حرکت احتیاج به فضا داشتیم تا آموزش در آن تحقق پیدا کند. خوشبختانه حوزه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدا بسیار گسترده فعالیت کرده است.»

در ادامه این مستند مهندس محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی هم گفت: «نزدیک به 2میلیون مترمربع از پروژه‌های دانشگاه به اتمام رسیده است. امیدواریم 500هزار متر مربع از پروژه‌های باقی‌مانده دانشگاه را نیز تا سال آینده به اتمام برسانیم. در این 3 سال متوسط 350 تا 700 هزار مترمربع از این پروژه‌ها به اتمام رسیده است و امیدوار هستیم تا سال آینده در حدود 300 هزار متر مربع از پروژه‌های باقی مانده را هم به اتمام برسانیم.»

در این گزارش که به فعالیت‌های عمرانی دانشگاه اختصاص داشت، به افتتاح بیش از 505 واحد و پردیس دانشگاهی در طول این سال‌ها اشاره شد. افتتاح بیش از 356 طرح عمرانی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی موضوع دیگر مطرح شده در این گزارش بود.

بهسازی نمادهای دانشگاه در قالب طرح‌های ماندگار فرهنگی موضوع دیگر مطرح شده در این برنامه بود. موضوع افتتاح و بهره‌برداری از 122 مسجد با 175 هزار مترمربع و 58 یادمان شهدا به عنوان طرح‌های ماندگار فرهنگی نام برده شد. همچنین در این برنامه اعلام شد که دانشگاه آزاد اسلامی 11 یادمان شهدا در حال ساخت دارد که به زودی به اتمام می‌رسد.

در ادامه دکتر محمدتقی طباطبایی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «اولین دانشگاهی بودیم که یادمان شهدا را احداث کردیم. واحد یزد با میزبانی از 8 شهید این راه را آغاز کرد و امروز پیکر 240 شهید در بیش از 85 واحد دانشگاه به خاک سپرده شده است. حدود 57 یادمان شهدا در واحد‌هایی که شهدای گمنام مدفون هستند، ساخته شده است که در اطلس یادمان شهدا ثبت شده است.»

در پایان این برنامه دانشجویان در سخنانی هدف خود را از آمدن به دانشگاه آزاد اسلامی اعتلای ایران و پیشرفت مطرح کردند.

مجله دانشگاه برنامه‌ای 26 قسمتی است که دانشگاه آزاد اسلامی آن را ساخته و از 29خرداد از شبکه یک به روی آنتن رفته است. هدف از نمایش این برنامه بیان اهداف و افق دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 18 تیر 1396، کدخبر: 234191، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
با این توانمندی موجود منظورتون که نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین