پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲
سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس جزئیات جلسه امروز این فراکسیون با رئیس سازمان حج و زیارت را تشریح کرد.

شعارسال: مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی ، در تشریح جلسه صبح امروز (یکشنبه 18 تیر) این فراکسیون که با حضور حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد، اظهار داشت: موضوع جلسه صبح امروز نگرانی‌های اعضای فراکسیون در رابطه با بحث اعزام حجاج بود.

وی افزود: آنچه که در جلسه امروز از سوی رئیس سازمان حج و زیارت مورد تاکید قرار گرفت، این بود که این سازمان در بحث اعزام حجاج تصمیم‌گیرنده نیست و اعزام حجاج تصمیم نظام است.

لاهوتی گفت: محمدی به ما اطمینان داد که به واسطه مذاکراتی که با مسئولان سعودی در رابطه با امنیت حجاج کشورمان داشته‌اند، جای هیچ‌گونه نگرانی در رابطه با امنیت حجاج وجود ندارد. محمدی همچنین در جلسه امروز خاطرنشان کرده که در مذاکرات امسال‌شان با عربستان، مسئولان سعودی بندی را در توافق‌نامه مبنی بر تضمین امنیت حجاج ایرانی گنجانده‌اند. بندی که در سال‌های گذشته به هیچ عنوان زیر بار آن نمی‌رفتند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با اشاره به تعداد حجاج اعزامی به حج 96 اظهار داشت: آقای محمدی با اشاره به اینکه تعداد حجاج ایرانی حاضر در حج امسال حدود 86 هزار نفر خواهد بود، گفت که تمامی جوانب امنیتی حجاج برای سفر به عربستان هم توسط مسئولان داخلی کشورمان و هم با مذاکره با طرف سعودی تامین شده و از این بابت جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

لاهوتی با اشاره به تعدادی از جانباختگان حادثه منا که در عربستان به خاک سپرده شده‌اند، اظهار داشت: در جلسه امروز آقای محمدی گفت که تعداد 10 نفر از هموطنان‌مان که در حادثه منا جان باخته‌اند در عربستان به خاک سپرده شده‌اند و به دلیل اینکه روابط دیپلماتیک ما با عربستان محدود است، امکان سفر خانواده‌های این عزیزان برای شناسایی‌های لازم وجود ندارد، ولی مفقودالاثری در این رابطه در عربستان نداریم.

وی در پایان اظهار داشت: مقرر شد تا رئیس فراکسیون به نمایندگی از اعضاء مراتب نگرانی را در این رابطه به مسئولان ذیربط منتقل کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18تیر1396، کدخبر: 1459329: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
ضمانت اجرایی آن چیست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین