پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
استاندار ایلام گفت: خسارت ناشی از سیلاب سال ۹۴ اواخر تیرماه سال جاری به حساب آسیب‌دیدگان واریز می‌شود.
شعار سال: محمدرضا مروارید امروز در نشست اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ایلام که با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد اظهار داشت: خسارت ناشی از سیلاب سال 94 تا اواخر تیرماه سال جاری به حساب آسیب دیدگان واریز می‌شود.
وی با بیان اینکه رایزنی‌های بسیاری برای واریز این مبلغ به حساب واجدین شرایط انجام شده است، افزود: تا پایان تیر ماه 270 میلیارد ریال به حساب افراد واجد شرایط دریافت خسارت ناشی از سیلاب سال 94 واریز می‌شود.
استاندار ایلام با بیان اینکه ما امیدوار هستیم که تا پایان نیمه نخست سال 96 شاهد استقرار بالگرد امداد و نجات هلال احمر در استان باشیم، عنوان کرد: استان ایلام با توجه به توپوگرافی خاصی که دارد نیازمند استقرار بالگرد هلال احمر است.
وی با بیان اینکه وجود بالگرد برای کمک به حادثه دیدگان حوادث احتمالی ضروری و واجب است، تصریح کرد: با این وجود سرعت امداد دهی و عملیات نجات در حوادث بسیار بالا می‌رود.
مروارید خاطرنشان کرد: در استان ایلام در سال های گذشته شاهد وقوع حریق های متعدد بودیم که بخشی از جنگل های استان را به نابودی کشاند و با توجه به اقداماتی که در این راستا انجام شده است در دو سال گذشته از میزان حریق هایی که در استان رخ می‌دهد به طور قابل توجهی کاسته شده است.
وی افزود: ریزگردها نیز یکی دیگر از مشکلات استان ایلام است که در این میان نیز اقدامتی از جمله ایجاد کمربند سبز و طرح بیابان‌زدایی انجام شده است.
استاندار ایلام تصریح کرد: موج گرمای بی‌سابقه‌ای نیز در سطح استان ایلام مستقر شده است که امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم و همچنین دستگاه‌های اجرایی تا حدود 10 درصد در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشیم.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 17 تیر 96 ، کد مطلب: 1458908:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین