پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۱۲۸
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماه ابتدای سال جاری ۱۴ هزار تُن شیر از دامداران استان خریداری شده است.

شعار سال: جان محمد الله‌یاری ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 47 هزار تُن شیر از دامداران استان خریداری شده که از این مقدار 33 هزار تُن مربوط به سال 95 و 14 هزار تُن مربوط به امسال است ضمن اینکه در ازای این میزان شیر خریداری شده 55 میلیارد تومان به دامداران پرداخت شده است.

وی متوسط خرید روزانه شیر از دامداران را 113 تن عنوان کرد و افزود: از این میزان شیر خریداری شده چهار هزار تُن خامه و سه هزار تُن پودر شیر خشک تولید شده است.

مدیرتعاون روستایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به ازای هر کیلوگرم شیر 147 تومان یارانه به دامدار پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: از سال 95 تاکنون بیش از شش میلیارد تومان یارانه به دامداران استان پرداخت شده است.

الله‌یاری به توزیع سه هزار و 960 تُن آرد روستایی از ابتدای امسال اشاره و بیان کرد: سال گذشته 17 هزار تُن آرد در روستاهای استان توزیع شد.

وی با اشاره به فعالیت 43 مرکز خرید گندم در استان، تصریح کرد: سال گذشته 70 هزار تُن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که 60 درصد این میزان توسط تعاون روستایی و کشاورزی خریداری شد.

مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری تعداد مراکز خرید جو در استان را 12 مرکز عنوان کرد و گفت: سال گذشته بیش از 10 هزار و 500 تُن جو از کشاورزان استان خریداری شد، امسال نیز تاکنون سه هزار و 342 تن جو به ارزش هر کیلوگرم یک هزار و 30 تومان از کشاورزان خریداری شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 18 تیر 1396، کد مطلب: 1458751: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین